• Okee weer iets gelezen op twitter waar ik niet blij van word.
    Omdat de Jonas fans en Beliebers ruzie hebben tweete iemand dit.
    i wish Nick died from diaebitic..
    ik noem geen namen maar dat wens je zelfs je vijand niet. ik weet al wat jullie gaan zeggen. trek het je niet aan maar ik wil het gwn ffe kwijt.

    EDIt: hier heb je die trent van twitter http://twitter.com/#!/search/Jonas%20Fans

    [ bericht aangepast op 7 nov 2010 - 10:34 ]

    Toyfriend schreef:
    Oh das kei erg ;O


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Hooligan schreef:
    Dat is zo laag.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Ze zijn gestoord. Van beide kanten.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Het is altijd hetzelfde gezeur bij alle bands vind ik....

    Jeetje, die mensen zijn niet goed :|


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eerst iemand die ermee lachte dat Lily Allen haar tweede kind verloor, en nu dit.
    Je zou bijna denken dat deze dingen het einde van de wereld voorspellen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Wat zijn die mensen levenloos zeg :') Dat ze eens hobbies en vrienden gaan zoeken..


    ars moriendi

    Dat is idd wel flauw, en bovendien heel laag. Ze hebben diabetic niet eens goed gespeld. O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    BillJumbie schreef:
    Het is altijd hetzelfde gezeur bij alle bands vind ik....

    Nee hoor.. ligt echt aan de leeftijd/de hoeveelheid sociaal leven van de fans..


    ars moriendi

    Laag dude.
    Zoiets zeg je niet.
    Van die hyperfans kleine meisjes zijn meestal toch respectloos tegen elkaar.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nightshade schreef:
    (...)
    Dat valt écht wel mee, maar je moet gewoon niet aan hun idool komen. Mensen zitten altijd maar te haten op Justin en daar worden de Beliebers gek van en dat zou je kunnen begrijpen.
    En als één persoon zoiets zegt zijn niet meteen álle 5 miljoen Beliebers respectloos hoor. (cat)

    agree. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Nightshade schreef:
    (...)
    Dat valt écht wel mee, maar je moet gewoon niet aan hun idool komen. Mensen zitten altijd maar te haten op Justin en daar worden de Beliebers gek van en dat zou je kunnen begrijpen.
    En als één persoon zoiets zegt zijn niet meteen álle 5 miljoen Beliebers respectloos hoor. (cat)


    Ik snap dat je de fans en Justin natuurlijk wil beschermen, maar je laat nu
    ook een soort van doorschemeren alsof het niet zo erg is wat die belieber gedaan heeft. En je moet toegeven, dat de meesten fans toch écht tever gaan.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb zin om gemeen te zijn tege de fans van én Bieber en de Jonas Brothers, maar het enige dat ik ga zeggen is; Grow up!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    dat slaat echt zooo nergens op, dan kan je toch wel betere, nettere dingen bedenken om die fans mee te pesten. niet dat ik dat gepest wil bevorderen, maar zoiets zeg je niet... het slaat trouwens ook nergens op dat ze ruzie hebben, elkaars muzieksmaak kan je beter respecteren, hoewel ik justin bieber ook niet leuk vind. en de jb ook niet, maar daarom snap ik nog wel dat mensen er fan van zijn!


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Waarom moeten fans van verschillende hypes toch altijd onderling ruzie maken? Djees.


    Beeeeeeeesje :-)