• Echt man. Ik heb een Fernando Torres shirt, - die ik nu aan heb - en we gaan zo naar de Ikea. Komt mijn moeder binnen: "Ga je even een ander shirt aan doen." Jonge, ik bepaal zelf wat ik draag! Alsof ze zich er voor schamen dat ik een voetbal shirt draag! Ook als ik ergens anders heen ga en ik heb dit shirt aan zitten ze te commentaar te geven. Gvd, dat maakt me zo boos! ;x

    Hebben jullie ouders ook wel is commentaar op jullie kleding?

    [ bericht aangepast op 7 nov 2010 - 8:34 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Niet zo vaak, maar ik heb het idee dat mijn moeder ook niet al te dol is op mijn kledingsmaak :3


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Nee, mijn moeder heeft geen problemen met mijn kleding


    Today will be Girl's Day party with you~

    Nee, ze zeurt alleen soms dat het te koud is wat ik draag, maar ik heb haast geen gevoel in mijn benen, dus lekker boeiend. xd Ze probeert me alleen hetzelfde te laten denken als haar. Dezelfde mening als haar. Echt hartstikke irritant. Daaromvertelikhaarzoweinig


    wth.

    Ik denkt dat jij je ook schaamt moest je moeder iets aantrekken dat in jouw ogen echt belachelijk of lelijk is.


    Let the Night embrace you

    nee mijn moeder zegt gewoon : ‘als je voor lul staat, is het niet mijn schult, maar ik kom niet naast je lopen.’
    maar dan heb ik gewoon een skinny, een tanktop en een adidasvewst aan.. serieus ik snap mijn moeder soms niet..


    Life is a beautiful struggle

    Volgens mij is het gewoon eigen aan moeders om iets tegen onze kledingsmaak te hebben (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Eh bijna iedere dag... Mijn moeder zeurt altijd wat ik aan heb.. grr ik haat het.. OOk zelfs heb ze comentaar dat ik nu op mezelf woon, oh Hes je kan beter dit dragen oh Hes je hebt niet opgeruimt. Oh dat ging niet over kleding sorry.. Moest het ffe kwijt.. Het is best irri dat ze dan zeuren..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Goh, meestal win ik gewoon de discussie en mag ik mijn kleren aanhouden. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    RINGDINGDONG schreef:
    Nee, mijn moeder heeft geen problemen met mijn kleding


    effort never betrays you

    altijd.. als ik een wijde broek aan wil doen naar school mag dat niet van me moeder:S nou ik trek gewoon de deur achter me dicht en ga naar school :Y)


    My heart is yours and so am I

    Ik heb van die allstars dingen, van een ander merk.
    maar daar doe ik dan me broek in,
    dan krijg ik commetaar dat ze het er niet uit vinden zien.


    Smile and live.

    Hm... Meestal niet. Maar mijn papa heeft een hekel aan een sportvestje van me. Het is met babyroos, -blauw en wit en komt uit de jaren '80. Ik begrijp wel dat hij het niet mooi kan vinden, maar hij moet niet zeggen dat ik het uit moet doen.


    If we had not a soul, music would have created it.