• Diep van binnen willen we allemaal een roker zijn. Zoals iedereen weet zijn rokers socialer, gezelliger en hebben een beter seksleven. Ondanks dat aarzelen veel mensen om te beginnen. Ze zien op tegen gewenningsverschijnselen of hebben last van koudwatervrees. Deze site is bedoeld om die mensen te ondersteunen. Droomt u er ook al jaren van om met opgeheven hoofd de rokerscoupe binnen te stappen? Aarzel niet! U kunt beginnen met roken op elk gewenst moment van de dag en op elke gewenste plaats.


    Dát ben ik tegengekomen toen ik ging werken aan mijn project over roken.
    Het komt van www.beginnenmetroken.nl. Komop, dit vind ik echt niet kunnen. Een site die je helpt met roken. Alsof het goed is :o

    Wat vinden jullie hiervan? & Moet je dat niet melden ergens?

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 19:35 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik vind het grappig, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ah joh, ze kiezen er zelf voor. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind zoiets eigenlijk niet kunnen.
    Maar zo'n 'pro-ana'-site vind ik ook niet kunnen. Maar daar zetten ze wel vaak zo'n waarschuwing voor.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    'Zoals iedereen wel weet'? Nee, fuck op zeg met die bullshit. En ik ben 't er niet mee eens. Ik ben er juist verdomd trots op dat ik nog nooit heb gerookt, en dat in mijn straat met hetgeen dat ik heb gezien. Ja, zelfs ik heb m'n principes.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 19:38 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Jonge, dat is gewoon een grap :'D. Aansteektechnieken? Fysieke aspecten? Yeah, right.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Het is waarschijnlijk een grap.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Kruidnoot schreef:
    Jonge, dat is gewoon een grap :'D. Aansteektechnieken? Fysieke aspecten? Yeah, right.

    Ik dacht al, ben ik de enige die dat door heeft XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sniper schreef:
    'Zoals iedereen wel weet'? Nee, fuck op zeg met die bullshit. En ik ben 't er niet mee eens. Ik ben er juist verdomd trots op dat ik nog nooit heb gerookt, en dat in mijn straat met hetgeen dat ik heb gezien. Ja, zelfs ik heb m'n principes.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    -Kuch kuch- People, dit is geen grap. Echt niet. (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Wat een onzin.


    effort never betrays you

    Ik vind het grappig (:


    You move me ......... Kurt

    Dit is echt zo droog (cat)

    'Voor de basisvorm van roken heeft u slechts twee onderdelen nodig: een goed functionerende aansteker en een sigaret.'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    brb ik ga even die cursus volgen (krul)

    l o l dit is echt wel gewoon een grap :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Crime schreef:
    -Kuch kuch- People, dit is geen grap. Echt niet. (':


    How do you know? (cat)


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Dit is echt gestoord. Sorry, maar dit vind ik echt niet grappig, ofzo.


    wth.