• Het zit dus zo. Er zit een jongen bij mij in de klas waar ik stiekem een crush op heb. We gaan wel goed met elkaar om enzo en we lachen ook wel eens en we maken grapjes enzo. Nu is alleen het probleem dat ik nooit wat te zeggen heb tegen hem. Ik ben bang dat het dom overkomt of omdat het saai is en oninteressant en daarom praten we niet eens zo heel veel met elkaar. Ben ik dan eigenlijk wel echt verliefd, en hoe kan ik er in hemelsnaam wat aan doen?

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 16:44 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik denk dat jij de enigste bent die weet of je verliefd bent of niet!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Je bent verliefd wanneer je zelf vind dat je verliefd bent, bij mijn weten. Als je kriebels voelt als je aan hem denkt, en als je je met niet anders bezig kunt houden. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb ook angst om met mijn crush te praten, maar ik ben wel echt verliefd ;) Dat voel ik door die kriebels in mijn buik als hij vlak bij is of langs loopt en dat ik rood word in zijn buurt :P

    De enige die kan bepalen of je verliefd bent, ben jezelf.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik denk wel dat je echt verliefd kan zijn, ook al weet je nooit iets te vertellen (:


    effort never betrays you

    Ik had dat met mijn ex, ik was wel echt verliefd op hem, maar heel verlegen
    Kwam toen waarschijnlijk gewoon omdat hij niet bij me paste.. :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Crime schreef:
    Je bent verliefd wanneer je zelf vind dat je verliefd bent, bij mijn weten. Als je kriebels voelt als je aan hem denkt, en als je je met niet anders bezig kunt houden. :Y)


    All this dampness is damp.

    Hoe heet 'ie? (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    YoYoYoghurt schreef:
    Hoe heet 'ie? (krul)
    Dat ga ik écht niet zeggen. Ik ben altijd zo panisch he dat diegene er achter komt, ik neem geen risico (cat)


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    (...)Dat ga ik écht niet zeggen. Ik ben altijd zo panisch he dat diegene er achter komt, ik neem geen risico (cat)

    Je kan me ook een PB'tje sturen, ik zal éééécht niks zeggen, beloofd. (baby)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ookal durf je niks te zeggen, probeer het wel. Als hij je ook leuk vind zal hij blij zijn met alles wat je zegt. Ik vind ook iemand in mijn klas leuk, alleen ik kietel die persoon altijd en zeg dan dat kaboutertjes het hebben gedaan. logisch? Nee, maar het werkt wel (baby)

    Ik weet ook nooit iets te zeggen tegen mijn crush haha;$ Dus het loopt altijd wel uit op een gesprek, want ik weet ook nooit wat te zeggen, en ik heb altijd gewoon ineens een gesprek.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jij hebt precies hetzelfde geval als ik...:$
    Ik ben ook precies zo... maagoed zoals (bijna)iedereen hier zegt :Je kunt het beste zelf bepalen of je echt op diegene bent.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Jij bent de enige die echt antwoord kan geven op die vraag.
    Maar jah,Je kan verliefd zijn zelfs als je niets te vertellen hebt (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ATL schreef:
    Ik weet ook nooit iets te zeggen tegen mijn crush haha;$ Dus het loopt altijd wel uit op een gesprek, want ik weet ook nooit wat te zeggen, en ik heb altijd gewoon ineens een gesprek.
    Dat faalt echt he, en jongens die je niet leuk vind heb je de leukste gesprekken mee.


    it's so empty living behind these castle walls

    Bro schreef:
    Ik denk dat jij de enigste bent die weet of je verliefd bent of niet!


    They fell in love, didn't they?