• ik kijk dus altijd samen met mijn moeder derek oglivie.
    en gisteren dus ook, toen keken we, zagen we ineens het bord roden, en mijn moeder en ik zaten recht op in bed, want in roden daar woon ik, en toen zag je een filmpje met die camper van hem, en die reed dus door onze straat, haha mijn moeder ook zo vet droog :‘dan zie je dat ding voor je huis..’ nouja maar daar gaat het nu niet om, maar hij was dus bij ons in het dorp, maar ongeveer 4 week geleden was hij ook al in het dorp bij mijn school, en heb ik hem nog gezien, bij een kroeg waar ik altijd langs fiets, eerst dacht ik dat het een look a like was, tot het op tv kwam, en echt nu ben ik benieuwd wanneer hij weer in de buurt is. (:
    haha heeft iemand ook zoiets meegemaakt ? ;$


    Life is a beautiful struggle

    ik zou zo graag naar zijn show gaan maar hoe en wanneer en hoe kom ik daar ik durf niet alleen wendycash


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Hij is blijkbaar ook eens in mijn woonplaats geweest, alleen heb er nooit iets van terug gezien.


    your eyes are like stars in the night.

    Hahah,
    hij is ook bij onze achterburen geweest. Bij een boerderij en mijn vader moest wat over onze dode achterbuurman zeggen ;o dat vond ik wel cuwl. Ik heb alleen die aflevering gezien en verder zie ik het eigenlijk nooit ;3

    [ bericht aangepast op 6 nov 2010 - 17:24 ]


    You are beautiful, you are love.

    GAYBUDDY schreef:
    (...)
    D:

    PURExANGEL schreef:
    (...)

    0.0


    Waaattt o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    hij is in het dorp naast de onze geweest zag ik ook pas later op tv


    #WWED - What Would Emma Do?

    eh, Prinses Maxima en Prins Willem Alexander zijn hier bij ons -in Leusden- geweest. en in Amersfoort.
    En Nick en Simon in Amersfoort [het plaatstje naast ons, staat ook men school]

    En in het programma Bonje met de buren zijn ze eens in Amersfoort geweest en ook met een ander programma. ^^


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind