• ik vroeg me af wat jullie dit weekend gaan doen?

    mischien kunnen jullie mij op leuke ideen brengen om wat te doen.


    we all deserve to die

    Ik ga vandaag leren, morgen shoppen, en zondag ga ik mijn gloednieuwe kast inrichten. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Crime schreef:
    Ik ga vandaag leren, morgen shoppen, en zondag ga ik mijn gloednieuwe kast inrichten. :Y)

    ik wil ook echt een nieuwe kast die van mij is zo klein. of ik heb gewoon te veel wat er in moet:Y)

    in ieder geval have fun ;)


    we all deserve to die

    develin schreef:
    (...)
    ik wil ook echt een nieuwe kast die van mij is zo klein. of ik heb gewoon te veel wat er in moet:Y)

    in ieder geval have fun ;)

    Dankjewel (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ik ga niks doen xD ja een basketbal wedstrijd spelen en daarvoor tafelen (nerd) scores opschrijven enz (:


    My heart is yours and so am I

    ik zou eigenlijk vandaag bij mn beste slapen, want die is morgen jarig. maar ik ben ziek. en mn moeder vond het een beter idee om thuis te slapen -_-
    maar nu ga ik dus morgen naar haar verjaardag, en savonds, weer naar huis want dan viert mn pa zijn verjaardag, en dan blijft mn vriend slapen (=


    i can't pretend you're nothing special

    MirxFab schreef:
    ik zou eigenlijk vandaag bij mn beste slapen, want die is morgen jarig. maar ik ben ziek. en mn moeder vond het een beter idee om thuis te slapen -_-
    maar nu ga ik dus morgen naar haar verjaardag, en savonds, weer naar huis want dan viert mn pa zijn verjaardag, en dan blijft mn vriend slapen (=


    Gefeliciteerd met al die jarige mensjes.
    Klinkt als een gezellig weekendje

    Hopen dat je je morgen weer beter voeld.


    we all deserve to die

    Ik moet morgen werken, maar voorderest nog geen idee :')

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 12:30 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Hele weekend feest vieren want ik ben zondag jarig :D
    Zaterdag komt wat familie, vriendinnen en kennis en zondag heb ik met 4 beste vriendinnetjes die ik ken van Valerius een VIP Valeriusparty als b'day party :9~


    dream, dare, fly!

    ik heb een judowedstrijd en ik sphere meeten


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn stiefpapa moet morgen avond optreden met een koor en zondag naar een verjaardag toe, en voor de rest niet veel eigenlijk... :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Vandaag tekenen/mijn kamer opruimen, morgen winkelen/wokken en zondag weet ik nog niet :Y)


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Bloggen, bloggen, bloggen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Huiswerk O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan