• Ik weet niet ofdat iedereen al een keer overgeschreven heeft.
    Maar wat is de grappigste of domste wat je ooit hebt moeten overschrijven.
    En anders als je niet weet, welke grappigste of domste straf je ooit hebt gehad?

    Ik moest vandaag eigenlijk 1000 keer de naam 'Bambi' moeten schrijven in de les. Gelukkig mocht ik stoppen toen ik bij 325 was.(flower)

    xxx

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 22:06 ]


    <3

    Waarom Bambi? :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    een zin met llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch in xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    haha, hoe heb je dat geflikt?! xD
    ik ken iemand die mocht het woord eh, een fobie voor lange woorden, net een megalang woord, eh...Sesquipedalofobie
    ((moest ff google'en))

    hipomonsteresquipedalophobia
    dit is de juiste, oops xD

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 22:25 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    C0RPSE schreef:
    Waarom Bambi? :')


    We gingen beslissen welke film we gingen kijken voor als we dat ooit gingen doen. Ik en mijn vriendinnen riepen dus Bambi. Eerst vond onze leraar dat wel grappig maar daarna niet meer zo toen we dat de heletijd riepen. Toen gaf hij ons een waarschuwing en zeiden we voor de grap steeds Bami. Op dat moment schreef hij op het bord 'Bambi 1000 keer overschrijven' Mijn vriendin die naast me dat zei dat woord nog een keer en kreeg dus papier in haar handen gedrukt en moest dus gaan schrijven. Toen zei ik tegen haar 'veel succes Bami' En moest ik ook overschrijven :( Daarna lagen we onder het schrijven door nog helemaal dubbel en zeiden we nog steeds Bambi, Bambi. Helaas moest mijn vriendin toen melden en die moet dus wel 1000 keer schrijven.


    <3

    wrs een zin van een latijnse taak ofzo.
    Ik heb meestal van die vreemde creaties (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    250x
    ''Ik mag niet schreeuwen tegen mijn moeder.''
    Dat moest ik dus van mijn moeder een keertje 250x opschrijven. Hielp het? Nop. (cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik moest een x voor NL 200x de zin opschrijven:
    'De rode kool rolt geluidloos door het rolgat'.
    Dat was best kut ;$


    It's time to be happy again.

    Seel schreef:
    een zin met llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch in xD


    Maar oké. Je kan het woord nog altijd schrijven (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Een jongen moest eens de zin ‘Ik mag mijn o zo geweldige, knappe, lieflijke, leraar heer meester van der Bosch niet beledigen, tegenspreken of iets dergelijks en ik zal altijd een voorbeeldige leerling zijn waar de rest van HAVO jaar drie een voorbeeld aan mag nemen’ 250 keer schrijven.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik mag geen kauwgum tijdens de lessen, en ook mag ik de leraar de heer van Pelt niet onderbeken tijdens zijn lessen!!!
    De uitroeptekens moesten erbij, en ik moest hem 10 a4tjes, voor én achterkant. Klootzak. ik werd er echt boos van.


    we were always meant to say goodbye.

    Ik mag de plantenbak van het nederlandslokaal niet expres omgooien.

    En ik deed het echt perongeluk!


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Mannen zijn slimmer dan vrouwen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    'Ik mag niet met stukjes gum gooien tijdens de les.' (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Wat zijn jullie allemaal slechte leerlingen zeg(cat)
    Ik heb 1x straf gekregen voor gym. Toen wisten we niet of we buiten of binnen moest gymen. Het was droog dus wij zijn naar buiten gegaan (want zolang het droog is hebben wij buiten gym). Toen was ze er na 20 minuten nog niet dus toen zijn wij weggegaan. Toen moest de hele klas de spelregels van honkbal overschrijven. Alsof wij er wat aan konden doen. Moesten ze maar zeggen dat we binnen gym hadden. Het is 10 minuten fietsen naar het buiten veld, dus dat kon makkelijk!


    To live would be an awfully big adventure

    Ik moest voor informatica 100x "Hallo ik ben kathy en ik praat door de les ookal wilt de leraar dat niet, ik blijf praten."


    Today will be Girl's Day party with you~