• Mijn hondje heeft net overgegeven endaarvoor at ze sperziebonen.
    Kan dat de oorzaak zijn? =(
    pleasee reageer
    ik hou zoveel van haar(H)


    Hallo

    C0RPSE schreef:
    Je geeft je hond toch niet sperziebonen? o_o

    Verplaatst naar > "Stamcafé"

    toch wel. n_n


    Life is a beautiful struggle

    Euhm,,aangezien het wrs aan de sperziebonen ligt denk ik niet dat het erg is als je pas morgen gaat hoor. Uiteindelijk ga jij toch ook niet direct naar de dokter als je moet overgeven? Toch ook pas ten vroegste de volgende dag?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Euhm,,aangezien het wrs aan de sperziebonen ligt denk ik niet dat het erg is als je pas morgen gaat hoor. Uiteindelijk ga jij toch ook niet direct naar de dokter als je moet overgeven? Toch ook pas ten vroegste de volgende dag?

    dat is waar ja


    Hallo

    Je kan je hond gerust sperziebonen geven zo af en toe hoor =S Dat vinden honden lekker en het ligt licht op de maag.

    Misschien moest ze eraan wennen? Of had ze gewoon een gevoelig maagje? Hondjes hebben het liefst altijd hetzelfde, maar zo af en toe moet kunnen (ons hondje krijgt ook stukjes appel en appelschillen of stukjes overgebleven komkommer, dat vind ze heerlijk).
    Ik denk niet dat je je druk hoeft te maken ^^ <3


    ars moriendi

    Mijn kat aporteerd met sperziebonene haha.


    Your make-up is terrible

    Uh, ppl, je kunt je hond wel sperziebonen geven hoor? :')
    Maar er is niks mis, ze is denk ik gewoon even niet lekker. Net zoals wij mensen ons wel eens niet lekker voelen (: Als het niet over gaat moet je ff naar de dierenarts.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja, dat kan, en het is ook niet zo raar als je je hond een restje sperziebonen geeft, maar dit is niet iets waarvoor je meteen naar de dierenarts hoeft hoor (: Het gebeurt wel vaker dat honden gewoon iets verkeerds hebben gegeten ofzo, en dan kotsen ze het uit - vies, maar niet heel erg. Als ze door blijft gaan daarmee of helemaal niet meer eet moet je je wel zorgen gaan maken ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Augustana schreef:
    Onze hond geeft ook wel eens over. Niets om je zorgen over te maken hoor (: Waarschijnlijk betekent het gewoon dat je hond niet goed tegen sperziebonen kan.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ze is weer helemaal de ouwde ze is weer lekker druk enalles bedankt voor jullie advies..hier mag een slotj op hoor;)


    Hallo

    Ik denk het wel. Een hond hoort over het algemeen geen sperziebonen te eten.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    De hond van mijn oma geeft ook soms over, en toch is ie kerngezond :Y)
    Ze geven gewoon over als ze iets eten wat ze eigenlijk niet mogen eten (in dit geval sperziebonen)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ik zou me niet direct zorgen maken , soms geven honden wel eens over , net zoals mensen (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Slotje (:


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.