• haay haay..

ik heb een klein probleempje en ik vroeg me af.. hebben jullie dat niet ook??

want het zit zo... ik lieft quizlet! en ik lieft series maken hier, nu sla ik mijn verhalen op de pc op enz... maar mijn moeder is er totaal tegen, tegen die verhaaltjes en de site.. nu will ze dat ik mijn verhalen verwijder want volgens haar nemen ze teveel ruimte in beslag op de pc en bla bla bla...
    maar annyway dat zie ik natuurlijk niet echt zitten -_- dus moet ik al mijn verhalen in pbtjes gaan opslaan op quizlet zelf.. niet dat dat zo'n probleem is maar mijn moeder gaat noal wel eens wat verder en zo gaat ze quizlet nog verbieden waar ik dus echt van baal !
    hebben jullei dat probleem soms ook niet ??

A Noble was Born in Chaos

(...)voor ik Quizlet ontdekte had ik ook geen leven en toen zat ik alleen maar dagenlang op mn bed boeken te lezen, nu zit ik voor de pc. En dat komt alleen maar omdat er nooit iets te doen is 0.o MAar je kan die verhaaltjes ook opslaan op een USB stick, dan kan je het ook nog es overal mee naartoe nemen (:

idee-pikkertje (puh)(lol)

das ech shit zelf heb ik t niet maar ik had t wel een keer ergens anders bij...met mn vader. bij zylom hij zei dus van: geen zylom spelen die maken je computer langzaam dan vergiftig je hem jij wil m toch ook sneller bla bla bla

~brrrrrrrrrrrrr~

(...)

idee-pikkertje (puh)(lol)
    Oooohh:O hoe durf je mij zo te noemen, vieze vuilak(puh):P

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

ik mag dit ook niet, maar ik doe het gewoon

So Wrong, It's Right <3

jah een usb is wel handeg jah godzijdank dat ik er een van school kreeg want mijn ma koopt dat toch niet voor mij en nja ik heb wel een baan maar mijn ma houd alles onder controle... ik mag geen geld eraf halen.. maar zij wel !! :O echt vals ! mja ik zal ze op de usb zetten maar dat verhelpt helaas niet het probleem dat ik er zo misschien nooit meer op mag en mijn stomme iritante kut zusje wel ! mijn moeder kwam mij trouwens net ff chekken of ik er weer eens op zat nou ze werd pist !! eg niet normaal toen begon te te schreeuwen, ik werd boos dus ik roep zo naar haar toe; mens je haat quizlet niet je haat mij want anders zou gina ! [ zo noemt mijn zusje] ook niet op quizlet mogen!,, en weetje wat.. ze gaf me gelijk.... echt niet te geloven.. soms heb ik het idee dat het echt mijn moeder niet kan zijn!

maar bedankt iedereen voor de usb tips :D uU all make me happy :D

mijn ouders weten niet dt ik quizlet heb, en ik maar ook geen word bestandjes, dus ze zullen er niet zo snel achterkomen want ik wis altijd quizlet uit de geschiedenis van de computer...

nee ik heb dat probleem niet! want mijn moeder weet niet eens dat ik op quizlet zit! :)

nja die vn mij weet dat helaas wel -_-

mja weetje ik lieft quizjes schrijven enorm dus ik ga me echt niet de les laten lezen door mijn mam x3 okej da klinkt heel wat beter dan dat het is x3 want tegenover mijn ma will je geen oorlog x3

Niemand weet het bij mij van Quizlet.. en ja dat wil ik liever ook niet:$ Want ja.. als ze mijn verhalen lezen.. heb ik niet zo'n zin in [a]
    Alleen ene goeie vriendin van mij weet het en natürlich de mensen waar ik mee omga door Quizlet ^^
    Mja ik heb een eigen lap.. dus achter komen kunnen ze niet echt.. dus wel erg voor je.. kan je niet proberen te sparen ???

×Bury all your secrets in my skin×

Mijn ouders weten niets af van Quizlet. Handig toch .?

It even took me by surprise

wel iik zou graag sparen voor een laptop maari k mag niet bij mijn eigen geld... en mijn ma dus wel en die haat mij een soort van dus dat gaat niet lukke -_-