Okee ik wil gewoon eens alles zeggen tegen iemand.
dus hier het verhaal
Ik zat met een vriendin op msn en ze zei of ik wat deed in de vakantie. ik zei Jonas kijken gewoon om te grappen.Toen zei ze pff jij weer met je Jonas. Ik zei dan 'op dit moment steun ik demi lovato en ben ik dus meer fan van haar.' toen zei ze waarom en zei ik dat haar opa net is gestorven en van dat ze in een therapeut zit enz. toen zei ze pff en zzz als teken dat ze alles maar niets vond. ik zei dan 'Robot je steunt geen mensen enz heb je soms geen gevoelens.' toen zei ze ' waarom zou ik iemand steunen die veel geld heeft enz.' ik werd heel erg boos. Mensen die geld hebben zijn niet altijd gelukkig.Right??.. ze zei dan dat ze aleen haar vrienden en Familie steunt en dat ze demi niet steunt omdat ze dan niets kan lezen of zien van wat ze doen enz.toen zei ik dat ze de reacties leest enz. toen begon ze met een ander onderwerp en dat was over mensen in oorlogen enz. waarom ik geen geld geef aan ze. ik zei dat ik elke maand wel naar een lezing ga en daar geld doneer£. toen zei ze zalwel. en om dit werd ik dus heel boos.. Ik geloof niet dat je geld geeft aan ze, geld aan boekjes van de Jonas brothers koop je maar je steunt de kinderen in oorlogen niet, je steunt kinderen op straat zelf niet ..
wat zouden jullie doen als iemand dit alles zegt tegen jou maar dan over jou idool..?
EDIT : Ze snapt niet hoe ik in elkaar zit
[ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 22:46 ]