• Zoals sommige al weten heeft mijn ex het 4 weken geleden uitgemaakt. Hij wilde wel gewoon contact houden, en ik vond dat opzich niet zo'n probleem. Maar de laatste 2 weken doet ie echt heel kut. Hij doet vreselijk jaloers, dwingt mij foto's van mijn hyves te halen die hem niet aanstaan, chanteert dus ook heel veel. Nou vroeg hij gister heb je al met een ander gezoend? Nou, ja dat heb ik gedaan dus ik gaf eerlijk antwoord. En toen flipte die zo erg. Hij schold me echt uit voor dingen die je niet wil horen. Hij vind dat ik nog rekening met hem moet houden. Terwijl HIJ het uitgemaakt heeft.
    Maar anyways, hij heeft me vandaag dus bedreigd. Ik wilde contact verbreken want ik had hier echt geen zin in. Toen zei hij; ''Als je contact verbreekt, ik maak je helemaal kapot, als je dat maar weet''
    Hij wilde perse de naam & hyves van die jongen hebben, maar ik wilde dat niet zeggen, want hij is serieus in staat om er zo naar toe te gaan. Hij is 21, groot, sterk en serieus tot alles in staat. Maar goed, toen ik dus niet wilde zeggen wat z'n naam was begon die weer te dreigen met; ''Ik verpest je hele jeugd als je zo door gaat, je moet echt uitkijken nu!''
    Ik vind het echt niet leuk meer. Ik DURF gewoon geen contact meer te verbreken.. ):

Ik wil het ook echt niet aan mijn ouders vertellen, want die gaan dan zo naam toe.. en ik wil niet nog meer problemen..
    Iemand tips? :(

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Chaos schreef:
    Zoveel mogelijk bewijs verzamelen. Printscreens, smsjes of via wat hij je dan ook bedreigd. En dan daarmee naar de politie stappen.

Ja maar ik durf dat echt niet. Ik weet niet waarom, maar het is zo moeilijk.. om iemand waar ik zoveel van gehouden heb, en eigenlijk nog steeds heel erg mis, ineens aan te gaan geven):

[ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 16:20 ]

Toxxxic schreef:
    (...)
    Ja maar ik durf dat echt niet. Ik weet niet waarom, maar het is zo moeilijk.. om iemand waar ik zoveel van gehouden heb, en eigenlijk nog steeds heel erg mis, ineens aan te gaan geven):

Ik weet dat het hard klinkt maar je heb een keus,of je laat hem zijn gang gaan,en dit houd niet op en misschien doet hij je dan echt iets aan of je geef hem aan(zijn verdiende loon dit is niet normaal).

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Toxxxic schreef:
    (...)

Ik begrijp dat dat moeilijk is, maar je moet het echt doen!
    Wat hij nu doet is echt niet goed, dat moet je echt beseffen.

'Burning up a sun, just to say goodbye.'

Exercitus schreef:
    (...)
    Ik weet dat het hard klinkt maar je heb een keus,of je laat hem zijn gang gaan,en dit houd niet op en misschien doet hij je dan echt iets aan of je geef hem aan(zijn verdiende loon dit is niet normaal).

Uhu ja ik weet het.. Ik kijk het nog heel even een dagje aan, als hij dan nog door gaat ga ik naar de politie :(

Politie.

"The farther backward you can look, the farther forward you will see."

Zullen we samen gaan? :9~
    Mijn ex kan ook niet normaal doen, wel iets minder extreem als de jouwe maar alsnog.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Toxxxic schreef:
    (...)

Je wordt er toch ook niet blij van als dit de hele tijd door gaat?
    Misschien kan je er met je ouders/vrienden/vriendinnen over praten, en misschien dat ze mee willen ofzo? Zodat het voor jou wat makkelijker wordt (:

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

OHMYGEORG schreef:
    Zullen we samen gaan? :9~
    Mijn ex kan ook niet normaal doen, wel iets minder extreem als de jouwe maar alsnog.

Ja laten we dat doen ja. Aan exen heb je echt niks.

Chaos schreef:
    (...)
    Je wordt er toch ook niet blij van als dit de hele tijd door gaat?
    Misschien kan je er met je ouders/vrienden/vriendinnen over praten, en misschien dat ze mee willen ofzo? Zodat het voor jou wat makkelijker wordt (:

Ja ik wil er wel over praten, maar ik durf het niet zo goed. Nou ben ik totaal geen verlegen typ, en juist een hele erge flapuit, maar ik durf het gewoon niet. Ik ben zo bang voor de reacties.. Vooral van me ouders.

Toxxxic schreef:
    (...)
    Ja laten we dat doen ja. Aan exen heb je echt niks.

We zouden ze op de brandstapel moeten gooien (duivel):9~

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

OHMYGEORG schreef:
    (...)

We zouden ze op de brandstapel moeten gooien (duivel):9~

Ja idd. Geen gezeur meer van ze, kan ik tenminste weer normaal dingen doen_O_

Toxxxic schreef:
    (...)
    Ja ik wil er wel over praten, maar ik durf het niet zo goed. Nou ben ik totaal geen verlegen typ, en juist een hele erge flapuit, maar ik durf het gewoon niet. Ik ben zo bang voor de reacties.. Vooral van me ouders.

Denk je dat ze het 'goed' op zullen vatten? En heb je er een goede relatie mee?
    Zo ja, dan kan je het ze vertellen. Ik snap dat het moeilijk is, maar jij bent hún kind. En ik vind dat ouders er altijd voor hun kind moeten zijn.

Chaos schreef:
    (...)
    Denk je dat ze het 'goed' op zullen vatten? En heb je er een goede relatie mee?
    Zo ja, dan kan je het ze vertellen. Ik snap dat het moeilijk is, maar jij bent hún kind. En ik vind dat ouders er altijd voor hun kind moeten zijn.

Ja ik heb wel een goede band met me ouders. Alleen me vader, ja ik ben z'n enige dochter en iemand hoeft maar een vinger uit te steken en hij staat ernaast weetje wel. Mijn vader is in staat om zo naar hem toe te gaan.

En toen ik mijn moeder (toen we nog hadden) vertelde wat ie gedaan had bij mij, tijdens een ruzie, heeft ze m 's avonds laat gewoon opgebeld en zo. Ze zei tegen mij ook dat hij dat nog een x moest doen en ze zou persoonlijk naar hem toe gaan.. Ik ben zo bang dat ze dat nu echt gaan doen.

Toxxxic schreef:
    (...)
    Ja ik heb wel een goede band met me ouders. Alleen me vader, ja ik ben z'n enige dochter en iemand hoeft maar een vinger uit te steken en hij staat ernaast weetje wel. Mijn vader is in staat om zo naar hem toe te gaan.

En toen ik mijn moeder (toen we nog hadden) vertelde wat ie gedaan had bij mij, tijdens een ruzie, heeft ze m 's avonds laat gewoon opgebeld en zo. Ze zei tegen mij ook dat hij dat nog een x moest doen en ze zou persoonlijk naar hem toe gaan.. Ik ben zo bang dat ze dat nu echt gaan doen.

Ow, dat is wel wat minder..
    Kan je ze niet gewoon uitleggen dat jij niet wilt dat jouw ouders naar hem gaan?
    Of gaan ze niet luisteren?

Washington schreef:
    Politie, zeker weten.

"Don't look back, you're not going that way."