• Liefde liefde, zo ingewikkeld ;)..

    Dus, ik zal het eventjes vertellen. Ik vervang de naam even in Dracula..

    Dus het zit zo, een paar jaar geleden kwam er een jongen afkomstig uit Rusland bij deze school, Dracula. Dus leidde ik hem rond, werden we goede vrienden. Hij ontwikkelde zelfs een crush op mij. Hij was altijd superaardig tegen me enzo, en we hielpen elkaar. Nou ja, hij hielp me. Hij was echt zo'n atleet dus tja.. Sinds dit jaar doet hij echt afstandelijk. Sinds hij met mijn vijand omgaat, doet hij superrot tegen mij. Mijn vijand zegt altijd tegen hem dat die afstand van me moet nemen en me moet afstoten en niet in mijn buurt moet zijn. Mijn vijand is een jongen btw maar dat doet er niet toe. En nu ben ik super lastig door hem.. Ik zal het echt respecteren konden jullie me met deze lastige situatie helpen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Simpel: ga met hem praten, face 2 face. En gewoon openhartig alles vertellen op een neutrale toon.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    Simpel: ga met hem praten, face 2 face. En gewoon openhartig alles vertellen op een neutrale toon.


    None but ourselves can free our minds.

    praten is de beste oplossing. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Sniper schreef:
    Simpel: ga met hem praten, face 2 face. En gewoon openhartig alles vertellen op een neutrale toon.


    Never forget the things that make you smile

    praten :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Praten solves mostly everything. En als hij niet wil, dan betekent het misschien niet zo veel voor hem.

    Punch ya enemy in tha face (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je kan eens met hem gaan praten.
    Maar als hij zo blijft doen,moet je hem maar vergeten.
    Dan is hij het niet waard.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Romances schreef:
    Punch ya enemy in tha face (cat)


    Agreee!