• Ik heb hier net al een topic over gemaakt (als een moderator dit leest: dat topic mag gesloten worden) maar nu heb ik een andere vraag:
    Wat is jullie mening over het feit dat er overal beveiligingscamera's hangen? Helpt het tegen criminaliteit, voelen mensen zich er veiliger door? Help me please, want ik kan nauwelijks argumenten verzinnen :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Mensen zullen zich wel veiliger voelen, denk ik. Aangezien wanneer er iets gebeurt, de dader meestal wel geïdentificeerd kan worden, waardoor het ook zou afschrikken voor criminelen om iets te gaan doen, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar aan de andere kant, is het slecht voor de privacy van mensen. Er kan gewoon van iedereen worden gezien, wanneer en waar ze ergens waren. Hierdoor zullen mensen ook wel gaan klagen denk ik. Dus ik weet eigenlijk niet of ik voor of tegen ben.

    Bigfoot schreef:
    Mensen zullen zich wel veiliger voelen, denk ik. Aangezien wanneer er iets gebeurt, de dader meestal wel geïdentificeerd kan worden, waardoor het ook zou afschrikken voor criminelen om iets te gaan doen, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar aan de andere kant, is het slecht voor de privacy van mensen. Er kan gewoon van iedereen worden gezien, wanneer en waar ze ergens waren. Hierdoor zullen mensen ook wel gaan klagen denk ik. Dus ik weet eigenlijk niet of ik voor of tegen ben.


    None but ourselves can free our minds.

    ik vindt het wel goed dat ze er zijn :') . maar die van ons op school zijn eng ze volgen je 0.0


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    PURExANGEL schreef:
    ik vindt het wel goed dat ze er zijn :') . maar die van ons op school zijn eng ze volgen je 0.0


    Bij mij staan ze overal. báh nog nét niet in de wc's


    They fell in love, didn't they?