• jawel, jullie lezen het goed, de o zo lekkere en hete en *sorry mensjes, was aan het afdwalen* Kellan is weer single!

    http://uk.eonline.com/uberblog/the_awful_truth/b208720_annalynne_mccord_kellan_lutz_split.html?cmpid=sn-000000-twitterfeed-365-awful&utm_source=eonline&utm_medium=twitterfeed&utm_campaign=twitterfeed_awful

    ziehier de details. wat denk jij erover?

    ik vindt het enorm sneu voor Kellan, en wil die biatch gaan slaan.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    As if I'd ever be his girlfriend :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    http://www.youtube.com/watch?v=3o2Bvg7e4z0&feature=related
    gha, vond deze veel te schattige video ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    jippie ze zijn uit elkaar vond der zo wie zo gewoon een biatch ze had ook zo'n uit drukking en volgens mij gebruikte ze gewoon kellan om populaur te worden zo van kijk naar mij ik heb met kellan lutz hij speelt emmett cullen in de hit serie twilight dus nu moeten jullie ook van mij houden bleeee


    (L) _A_S_H_L_E_Y__G_R_O_O_T_E_M_A_N_(L)

    Je weet toch dat dit topic bijna een jaar oud is hé? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Beastcrash schreef:
    Je weet toch dat dit topic bijna een jaar oud is hé? (cat)

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 17:40 ]

    Hahahaha deze topic is like één jaar oud. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Hahahaha deze topic is like één jaar oud. :'D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ashleylovek schreef:
    jippie ze zijn uit elkaar vond der zo wie zo gewoon een biatch ze had ook zo'n uit drukking en volgens mij gebruikte ze gewoon kellan om populaur te worden zo van kijk naar mij ik heb met kellan lutz hij speelt emmett cullen in de hit serie twilight dus nu moeten jullie ook van mij houden bleeee

    Onder een steen geleefd(krul)?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ashleylovek schreef:
    jippie ze zijn uit elkaar vond der zo wie zo gewoon een biatch ze had ook zo'n uit drukking en volgens mij gebruikte ze gewoon kellan om populaur te worden zo van kijk naar mij ik heb met kellan lutz hij speelt emmett cullen in de hit serie twilight dus nu moeten jullie ook van mij houden bleeee

    HAHAHAHA are you serious.. een topic van bijna een jaar oud? Lol.