• Het was net pauze en opeens hoorde we een alarm en rode lichtjes bij de uitgangen die aan en uit gingen. Dus we dachten echt zo van wtf? Pas later realiseerde we dat het het brandalarm was. Maar niemand ging naar buiten ofzow en bleef gewoon rond lopen in de school dus wij bleven ook maar staan. En toen bleek dus dat één of ander joch met zijn rugtas tegen één van de brandalarmen had geduwd. Maar uiteindelijk kwam dus toch nog de brandweer. Die is altijd verplicht om te komen, of het nou oefening, fake of echt is. En toen kwamen die mensjes naar binnen en toen zei ik; 'Horen brandweermannen niet sexy te zijn?' Dus wij schoten toen in de lach maar die mannen vonden het toch niet zo heel leuk xD


    I rather love then fight.

    okee..


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Haha, dat is ook niet zo'n heel slimme opmerking als zij het kunnen horen x)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    XDD.
    ik zou waarschijnlijk gillen wat heel genant zou zijn dus o.o


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Square schreef:
    Haha, dat is ook niet zo'n heel slimme opmerking als zij het kunnen horen x)

    Hahaha het was ook niet de bedoeling om het hardtop te zeggen maar het ontglipte me gewoon :$


    I rather love then fight.

    Haha, dat heb jij weer hooor, tjonge jonge, lekkerding dat je bent. <33


    -

    CreeperBiebs schreef:
    Haha, dat heb jij weer hooor, tjonge jonge, lekkerding dat je bent. <33

    HAHAHAHA, ssssssst ons geheimpje:$


    I rather love then fight.