• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 14:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Wejo. Dan moet je nog wel even doorspelen D:

    Ik snap niet wat je moet doen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    3468
    Hahaha nee mij ook niet, maar ik sta in de top vandaag op nummer 10 :'D En deze week op nummer 94 (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wat een kutspel 8D

    Ik vind die andere Fishy leuker, deze is hatelijk .__.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2010 - 11:46 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Nightshade schreef:
    Ik vind die andere Fishy leuker, deze is hatelijk .__.

    Ga niet haten dan.
    -gayhand-
    Welke Fishy dan? :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    OMFG ik stond bijna in de top 100!!! Op een gegeven moment word je zo groot dat je alles en iedereen opeet :'D
    Ik ben VYPER.
    Net zo lijp! Maar die hoge scores van die eersten in de top 100 kun je nooit halen, echt vette hacks.


    No growth of the heart is ever a waste

    ATL schreef:
    Ik snap niet wat je moet doen?

    Kleinere vissen opeten en de grotere ontwijken. Als je groter wordt dan kun je ook die grotere vissen opeten. Op een gegeven moment ben je zo groot dat je niet meer in het scherm past 8] En ja, dan speel je 't uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Soulsavers schreef:
    (...)
    Ga niet haten dan.
    -gayhand-
    Welke Fishy dan? :'D

    Ja, d'r is er nog één die ik heb gespeeld, eentje met robotvisjes. Die vind ik kei irritant x]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik ga het proberen :D

    Sniper schreef:
    (...)
    Kleinere vissen opeten en de grotere ontwijken. Als je groter wordt dan kun je ook die grotere vissen opeten. Op een gegeven moment ben je zo groot dat je niet meer in het scherm past 8] En ja, dan speel je 't uit.

    Ooh dan snap ik t danku _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat een irritant spel zeg. D:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    jeey we hebben 240 als hoogste!!! we are the bomb


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Sniper schreef:
    OMFG ik stond bijna in de top 100!!! Op een gegeven moment word je zo groot dat je alles en iedereen opeet :'D
    Ik ben VYPER.
    Net zo lijp! Maar die hoge scores van die eersten in de top 100 kun je nooit halen, echt vette hacks.

    Haha, helemaal blij.
    Ik had dat vroeger een keer, toen was ik nog klein en had ik nooit wat te doen en ging ik dat spel spelen, en toen kon je alles opeten. Maar uiteindelijk explodeer je volgens mij :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oké, ik ga het nog een keer proberen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?