• Jaman wat heb ik? Iemand tips? HAHA nee grapje. Oké. Met wie ik goed bevriend ben van Quizlet. Komt in mijn droom. serieus. Ik weet ook niet hoe dat komt.

    Ellen aka Solita
    Sem aka Parviainen
    Rose aka Armin. Perm. ban
    Zijn al langsgekomen in mijn dromen.

    Oke wees bang voor mij. Raak niet bevriend met mij. LMAO. Nee oké.
    Wie is mijn volgende slachtoffer?
    (nerd)

    [ bericht aangepast op 31 okt 2010 - 14:19 ]

    Don't look at me(cat)

    *rent heel hard weg*


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik, natuurlijk. Iedereen droomt over mij. -ego-
    Oké, nee! :') En je kent me niet eens dus zoek je maar een ander slachtoffer! :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wat droomde je dan? (nerd)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Heigl schreef:
    Ik, natuurlijk. Iedereen droomt over mij. -ego-
    Oké, nee! :') En je kent me niet eens dus zoek je maar een ander slachtoffer! :'D

    Dan ga ik je leren kennen:Y).

    dohh over moi!
    ik bedoel, ik ben geweldig, fantastisch...
    *dikke arrogantie*
    ghi, mij ken je ook niet, dus ik ben het niet(krul)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ability schreef:
    Wat droomde je dan? (nerd)


    LOL. Allemaal onzin. Dat nooit kan gebeuren maarja(nerd)

    Bij Ellen droomde ik dat we hadden afgesproken. Ik wachtte op d'r bij het trein station. Ze kwam er aan met haar fiets. Toen ik haar zag schreeuwde ik haar naam door al die mensen heen, en ik knuffelde haar. Samen zijn we gaan chillen en rond zitten hangen enzo.

    En bij Sem droomde ik dat ik met mijn vriendin naar de kermis gingen ofzo. Mijn neeft bracht ons met zijn auto. Kom ik onderweg Semmie tegen :'DDD. Ik zo helemaal zeggen tegen mijn neef dat hij even moet gaat stoppen. Ik ga naar Sem toe en knuffel haar. Zij knuffelt helemaal terug. Na een paar minuten praten gingen we beiden weg :'D.

    En bij Rose droomde ik iets mongolisch, ik weet ook niet hoe ik erbij kom. Ze kwam afwassen in mijn kamer O.o
    HAHAHAHAHA. serieus. Ik vind het echt dom.(nerd)