• Er is een jongen bij mij op school die ik leuk vind. Maar het probleem is dat iedereen denkt dat ik hem haat, omdat hij vaak met verschillende meisjes zoent. Een vriendin van mij vond hem ook leuk en toen ze zag dat hij met 5 verschillende meisjes had gezoent ging ze hem hoer noemen. Waarom begrijp ik niet xD Maar goed, om niet te laten zien dat ik hem leuk vind ben ik hem ook hoer gaan noemen en kraak ik hem af. Terwijl diep in mijn hart hou ik zo veel van hem. Maar tegelijk haat ik hem ook omdat hij zo vaak met verschillende meisjes zoent en toch krijg ik hem niet uit mijn hoofd. Wat moet ik doen?

    [ bericht aangepast op 30 okt 2010 - 20:20 ]

    Eerlijk zijn tegenover jezelf en je vriendinnen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Milim schreef:
    Eerlijk zijn tegenover jezelf en je vriendinnen.


    dat en ik zou er voor zorgen 1 van die meisjes te worden :Y)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Milim schreef:
    Eerlijk zijn tegenover jezelf en je vriendinnen.


    They fell in love, didn't they?

    5 is toch niet zoveel? XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Milim schreef:
    Eerlijk zijn tegenover jezelf en je vriendinnen.


    Denk dat dat het beste is ;) ^


    Happy Birthday my Potter!

    Weetje ik ken et probleem half beetje in die buurt..

    Kheb een ex XD en ik hou nog steeds veel van hem[a'] alleen hij heeft zow snel een ander o-O en dan denk ik; hoe kan je zo snel verliefd op iemand worden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hij is vrijgezel dan mag'ie toch doen wat'ie wil :')?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Amistad schreef:
    Weetje ik ken et probleem half beetje in die buurt..

    Kheb een ex XD en ik hou nog steeds veel van hem[a'] alleen hij heeft zow snel een ander o-O en dan denk ik; hoe kan je zo snel verliefd op iemand worden.

    Wow bij mij was het exact andersom. Mijn ex kwam telkens bij mij smeken of ik hem terugwou en blabla. En ik zei dat hij een vriendin moest zoeken - deed nota bene zelfs m'n best om hem aan iemand te koppelen - but yeah.

    Eens met de reactie van Milim.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je moet ervoor zorgen dat je verkering met hem krijgt, dan zoent hij misschien niet meer met zoveel meisjes en is hij gewoon van jou :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nadineex schreef:
    (...)

    dat en ik zou er voor zorgen 1 van die meisjes te worden :Y)


    None but ourselves can free our minds.