• Ik irriteer me er zo aan, dat als iemand een probleem heeft ze altijd tegen mij gaan vertellen wat ze dwars zit enzo. En dan help ik ze ook gewoon dat wel, maar jeetje, als ik dan een keer een probleem heb, dan hebben ze het opeens allemaal te druk voor me. En dan serieus nog beledigd zijn als ik ze de volgende keer negeer als ze een probleem heb.

wie heeft dit nog meer?

Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

Mensen vertellen ook snel hun problemen aan mij, maar ik vind het niet erg. Vooral niet als het vrienden zijn, ik luister en help ze graag. ;)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Ik heb dat ook altijd, maar dan laat ik ook merken dat het me niet uitmaakt.

I may not always be perfect, but I'll always try.

nerveus schreef:
    Mensen vertellen ook snel hun problemen aan mij, maar ik vind het niet erg. Vooral niet als het vrienden zijn, ik luister en help ze graag. ;)

ik vind het ook niet erg om mn vrienden te helpen enzo, het is alleen lullig dat ze niet naar mij luisteren of me helpen als ik een probleem heb toch? ik doe ik nou gewoon egoïstisch?

nerveus schreef:

Ik heb dat vooral bij één meisje, ze zit altijd vol met haar eigen problemen (die vaak, maar niet altijd, onbelangrijk zijn) en als ik dan eens iets heb, dan zegt ze "Ja,ja" en dan begint ze weer over haar eigen problemen te vertellen. Ik begin stees meer de neiging te krijgen om haar eens flink de waarheid te vertellen, maar ik wil geen ruzie met haar want we hebben allebei nog een andere goede vriendin en haar zou ik dan pijn doen.

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Ik heb precies hetzelfde. Als ik me aanmeld op MSN komen er wel een stuk of vijf mensen gelijk naar me toe met hun problemen, en op school is dat hetzelfde. Maar ik doe het graag. Alleen wel jammer dat ze geen tijd hebben om naar mijn problemen te luisteren.

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

FreeRunner schreef:
    (...)
    Ik heb dat vooral bij één meisje, ze zit altijd vol met haar eigen problemen (die vaak, maar niet altijd, onbelangrijk zijn) en als ik dan eens iets heb, dan zegt ze "Ja,ja" en dan begint ze weer over haar eigen problemen te vertellen. Ik begin stees meer de neiging te krijgen om haar eens flink de waarheid te vertellen, maar ik wil geen ruzie met haar want we hebben allebei nog een andere goede vriendin en haar zou ik dan pijn doen.

dat heb ik dus ook, het is echt zo zeikerd die zeikt over dingen waar iemand anders zich helemaal niet aan zou storen ofzo. maar ik hou van dr weetje, en ik wil dr niet kwetsen, maar ze heeft niet door dat ze mij wel kwetst.

Misschien komt dat omdat je te aardig bent?
    Niet dat dat slecht is, maar dan heb je inderdaad wel dat mensen je gaan 'gebruiken'.
    Ik heb er geen last van, haha.(krul)

effort never betrays you

Adored schreef:
    (...)

dat heb ik dus ook, het is echt zo zeikerd die zeikt over dingen waar iemand anders zich helemaal niet aan zou storen ofzo. maar ik hou van dr weetje, en ik wil dr niet kwetsen, maar ze heeft niet door dat ze mij wel kwetst.

Ah, jij bent eng, ik heb dus precies hetzelfde!

nerveus schreef:

They fell in love, didn't they?

Lipsy schreef:
    Misschien komt dat omdat je te aardig bent?
    Niet dat dat slecht is, maar dan heb je inderdaad wel dat mensen je gaan 'gebruiken'.
    Ik heb er geen last van, haha.(krul)

haha, ik ga misschien maar eens wat minder aardig doen tegen mensen :Y)

FreeRunner schreef:
    (...)
    Ah, jij bent eng, ik heb dus precies hetzelfde!

hahaha grappig!

Adored schreef:
    (...)
    haha, ik ga misschien maar eens wat minder aardig doen tegen mensen :Y)

Misschien moet ik dan ook maar wat minder aardig doen tegen dat meisje, ze stalkt me echt de hele tijd. Ik ga haar gewoon vragen of ze het niet aans iemand anders kan vertellen :Y)

Dat probleem heb ik dus ook, vooral dat mensen me dan laten stikken als ik eens iemand nodig heb.

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

-steekt vinger op-

ik ken et xd. Ze vertelde altijd haar problemen. Toen begin ik 1 keer over een probleem en twas gelijk. "Jij denkt ook alleen maar aan je eigen." o-O mja toen had ik dus wel de waarheid gezegt xd. mja we zijn nog vrienden [a']

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Ik word ook vaak om hulp gevraagd.
    Gelukkig zijn er wél mensen die naar mij luisteren.
    hmm. miss moet je volgende keer wat minder aardig doen?
    x

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'