• Hoi,

    Ik wil wel eens weten, wie van jullie er nog meer KCV volgen, en of jullie daar ook zo triest veel voor moeten doen?

    Ik moet nu dus een werkstuk maken over de triomfboog van Constantijn, en het is doooooodzaai. Net als KCV ^^.

    En hoe is jullie leraar? Ook zo'n stoffige klassieke talen leraar?
    Hihi,, XD


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    een werkstuk maken over de triomfboog van Constantijn?
    Whoaa succes >.<

    Bij ons heet dat CKV (Culturele Kunstzinnige Vormen ofzoietsxD) en ja.. wij hebben zo'n heel vaag wijf die dat geeft x'D
    Die doet en reageert super over de top altijd, alsof ze in een theater staat, met allemaal overdreven gebaren erbij enzoxD x'D


    ars moriendi

    Een deel van mijn jaar heeft het nu voor een half jaar, en na hun heb ik een half jaar CKV. Ik sluit het dit jaar ook af enzo.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bij mij heet het CKL (cat) En dat valt nog best mee wat je moet doen, ik moet voor donderdag een half -ja letterlijk een half- boek leren :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat noem jij meevallen? OMG. Dat hoef ik over 12 weken pas (A)

    Mja CKV hebben wij ook, das net weer wat anders. Dit is Klassiek Culturele vorming, een soort CKV voor de mensen met klassieke talen ;)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    haha. Ik heb dat niet (A)
    veel succes =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    dat heb ik ook,
    als ik door wilde gaan met mijn klassieke talen moest ik KCV ipv CKV
    maar ik hoef nog geen werkstuk.
    PS: stop in je werkstuk een vleugje humor en het wordt vanzelf wel leuk_O_


    Het leven is als een neus... Je moet eruit halen wat er in zit

    Ik hád CKV en ik had er een hekel aan. Wij hadden echt een ontzettend strenge leraar die mij niet mocht en ik hem niet. Als de inleverdatum was op woensdag het derde uur en je leverde hem het vierde uur in omdat je het derde uur les had, dan nog kreeg je een punt aftrek omdat je te laat was, zo streng was die kerel. Ik moest ook altijd extra doen. Anderen mochten het op de computer uitwerken, ik moest het schrijven. Anderen mochten op een bepaald iets gaan tekenen, ik moest plaatjes zoeken, uitprinten en opplakken. Ik ben echt zó blij dat ik daar vanaf ben. _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dit jaar is t laatste jaar st ik dat heb. Kut vak.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb CKV. Dat is zó saai. Wij moeten een landkaart maken met invloeden van Salvador Dali, William Blake, Sigmund Freud en Jeroen Bosch. Zó saai ><
    Als je bij ons KCV hebt, dan mag je in de 6e naar Rome ;o


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb ook KCV,
    Maar ik hoef daar niet bizar veel voor te doen.
    Misschien komt het omdat dit pas mijn eerste jaar KCV is.


    Food.

    Ik weet niet wat dat is. (nerd)

    Wij hebben CKV, dan moet je in drie weken tijd drie culturele dingen bezoeken, dus wij moesten in drie weken tijd even naar drie musicals of wat, daar ging mijn gespaarde geld.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ja, wij moesten daarvoor culturele activiteiten doen. Daarvan moest je een verslag maken en dat werd beoordeeld. Uiteindelijk iedereen in de laatste week racen om die verslagen - al dan niet gepikt - af te krijgen.


    No growth of the heart is ever a waste