• Voor de mensen die Engels kunnen, lees dit: [url=http://www.celebuzz.com/joe-jonas-causing-drama-breaking-s268511/
    ]klik[/url]

    Ik vind, persoonlijk, dat hij zichzelf erg voor schut zet op de set. Ik bedoel; het zijn acteurs? Ik geloof dat hij geen onderscheid maakt tussen werk en privé van Ashley. Al vind ik toch dat Ashley beter bij Jackson past dan bij Joe.

    Wat vinden jullie ervan dat hij zó bezitterig en jaloers is?

    [ bericht aangepast op 30 okt 2010 - 14:20 ]


    You try so hard not trying to try so hard.

    Het is Ashley Green. Het is een actrice. Die zoenscènes of wat dan ook zijn geacteerd. Waarom zou ze bij Joe zijn als ze Jackson leuker vindt? Beetje vertrouwens mag wel, is niks mee. Joe stelt zich aan.


    It's time to be happy again.

    Hu, hij had toch met Demi?
    Oké, 'k ben weer lekker dom bezig...

    Anyway, ik vind het overdreven van Joe, ik bedoel maar, Ashley is een actrie. Dus...

    Maar ik kan het op zich wel begrijpen hoor... ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    hmmm misschien is dat een beetje overdreven ja, maar als hij haar echt megaleuk vindt enzo ?xD


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Nhou Kvind dat dat normaal is.. En wat XVillaX zegt is waar.. Het is toch altijd raar om je vriendje/Vriendinnetje zien kussen met iemand anders, Ookal is het een film..

    ten eerst WTF MOET ASHLEY MOET HEM :O
    want ze past waaaaaaaay better bij Jackson

    En ten 2e; Joe moet even normaal doen, hij is vast bang dat ze iemand vind die beter is 8D


    I solemny swear i am up to no good

    Joe Jonas is een seut. Preutse kikker.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Outside schreef:
    Interesseert me niks. =]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Outside schreef:
    Interesseert me niks. =]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ach, logisch toch (krul)


    -

    Ze is toch actrice? Moet ze soms d'r baan op gaan geven ofzo. Zoenen hoort gewoon bij haar werk. Niet iedereen is een Angelina.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    GreenBiology schreef:
    Hm, eigenlijk ziet het er niet zo erg uit hoor. Een beetje jaloezie kan best, en zo te zien is het bij hem toch niet zo erg?