• Ja, ik heb dus een opdracht
    Onderzoek welke groepen in de samenleving vooral bezig zijn met de zinvraag. Nou, dat weet ik wel.. dichters schrijvers filosofen oude mensen etc.. Maar heeft iemand een idee hoe ik dat in een soort van collage duidelijk maak? Ik heb echt al alles geprobeerd.. ;s


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ten eerste: geen idee wat zinvragen zijn, maar het zullen vast wel levensvragen zijn denk ik?
    Misschien kun je plaatjes van bekende dichters, filosofen etc. verzamelen en daar een collage van maken, uitleg geven waarom deze mensen zo bezig zijn met de zinvraag en tot wat voor groep ze behoren in de samenleving???
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Google afbeeldingen & weheartit, daarna picasa, en afwerken met picnik. Dat zou ik doen. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Nou, je kunt bijvoorbeeld een zwarte achtergrond van je collage maken. Dat zwart slaat dan op de zinvraag - neem aan dat het over de zin van het leven gaat - die nog niet beantwoord is. Je kunt tekst uitknippen en vervolgens die vraag vormen en uitknippen op de collage. Je zou ook andere kleuren kunnen nemen als je dat leuker vindt. Vervolgens zou ik persoonlijk na gaan denken over wie ik in die collage wil en hoe ik dat ga verbeelden. Allemaal mensenhoofden is namelijk wat saaiig. Schrijvers zou je bijvoorbeeld uit kunnen beelden door middel van boeken, soorten tekst ed. Fylosofen wordt al wat lastiger, maar met wat denkwerk kom je er wel denk ik. En vervolgens zou ik al die dingen in een compositie zetten en rekening houden met kleur ed (dat moesten wij doen voor school, weet niet of dat een vereiste is in jouw opdracht. Zo niet, beschouw dat laatste maar als niet geschreven).
    Hope I could help :']

    Vind het jammer dat ik geen foto heb van mijn collage, want dat zou t zeg maar wat verduidelijken.


    No growth of the heart is ever a waste