• Weet iemand wat Hetrogenisering is, en wat Homogenisering is? Ik heb dat nodig voor mijn samenvatting voor de pww.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Voor aadrijkskunde? Wij hadden laatst wel iets met homogene en heterogene stoffen voor natuurkunde-scheikunde... Sorry, ik weet het niet, maar staat het niet in je boek ofzo? Anders moet je je leraar/klasgenoot denk ik maar mailen (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Voor aadrijkskunde? Wij hadden laatst wel iets met homogene en heterogene stoffen voor natuurkunde-scheikunde... Sorry, ik weet het niet, maar staat het niet in je boek ofzo? Anders moet je je leraar/klasgenoot denk ik maar mailen (:


    Jep, AK.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    pseudoniem schreef:
    www.google.nl


    Ik begrijp de definitie site niet, die ik altijd gebruik. Dus daarom vraag ik het hier -,-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Homogenisering is geloof ik dat dingen steeds meer hetzelfde worden. En heterogenisering steeds meer verschillend :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben het eens met Romances, denk ik.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja ik ook.

    Hetero = verschillend.
    Homo = hetzelfde.

    is Grieks (nerd)

    Dus daar kan je misschien wat mee?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Romances schreef:
    Homogenisering is geloof ik dat dingen steeds meer hetzelfde worden. En heterogenisering steeds meer verschillend :'D


    Dat dacht ik ook. ^^


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Bij homogenisering wordt alles steeds meer hetzelfde (denk aan: overal staat wel een mcdonalds, overal drinkt met coca cola) en bij heterogenisering blijft iedereen het eigen houden.

    Wij hebben dit nu ook met AK xD (krul)


    ars moriendi

    wow. wij zien homo en heterogene dingen bij chemie.
    Anders maak je het niet met de uitleg dat je het vak overschrijdend vind :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik haat ak...
    maargoed.
    heterogeen is verschillend
    en homogeen is hetzelfde...
    ik denk dat je daar wel wat mee kan


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Outside schreef:
    Bij homogenisering wordt alles steeds meer hetzelfde (denk aan: overal staat wel een mcdonalds, overal drinkt met coca cola) en bij heterogenisering blijft iedereen het eigen houden.

    Wij hebben dit nu ook met AK xD (krul)

    Dit is je antwoord ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan