• Vlees bij de Lidl is pure oplichterij! Het is zeer goedkoop. Dit is er mij al bekend,
    biefstuk: 'De biefstukken bestaan bijna enkel uit restvlees. Dus goedkoper!'
    kipfilet: 'De kipfilet word opgevuld met water om ze op gewicht te maken! Koop daar maar eens een kipfilet en doe m in de over, kijk maar eens naar de plas water die ja dan vind!'

    ^^. Koopt er hier iemand btw bij de Lidl? Wat vinden jullie eigenlijkv an de Lidl?

    Xx

    ik kom nooit bij de lidl, alleen om salades te halen, die in de uitverkoop liggen:D
    vlees haal ik wel bij de slager(A)


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Giants schreef:
    Ik koop nooit iets bij de Lidl, dus het boeit me niet wat ze in dat vlees doen. :Y)

    Het enige dat ik bij de Lidl haal is bierworst, en dat alleen maar omdat ze dat nergens verkopen :Y) Voor de rest boeit het me niet echt.

    Ik kom daar toch niet. Dus bij boeit het niet ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hier zit nergens een Lidl. :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik kom nooit bij de Lidl, al hebben we op vakantie in spanje altijd een soort van citroencake met een chocoladelaag erover heen. Dat is zó goddelijk lekker.


    it's so empty living behind these castle walls

    Nightshade schreef:
    Mijn moeder koopt altijd koekjes enzo bij de Lidl, maar wij kopen daar ook gewoon vlees en dat vind ik gewoon lekker, dus het boeit me niet.


    Alleen maar tranen van geluk

    ShinObsessed schreef:
    (...)
    Bij de c1000 is zo veel crap -Plat-

    -werkt bij de c1000-
    Ik wacht op het bewijs...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Je leeft in het kapitalisme van de 21e eeuw. Wat had je dan verwacht? :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wat had je dan gedacht?
    Dat het daar wel goedkoper zou zijn maar nog steeds even goed? No way...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nightshade schreef:
    Mijn moeder koopt altijd koekjes enzo bij de Lidl, maar wij kopen daar ook gewoon vlees en dat vind ik gewoon lekker, dus het boeit me niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?