• Ik vroeg me af wat jullie zouden vragen aan de leden van Tokio Hotel bij een meet 'nd greet.
    samen met Anouk had ik een vraag ontwikkeld maar ik denk ni dat jullie die willen wetn äber als je die vraag wil weten stuur maar een PB
    vertel maar wat jullie zouden vragen en zet er ook bij aan wie jullie die vraag zouden stellen

    aan tom ehbk een paar vragen:

    1=heb je echt 28 meisjes gehad[als het er neit meer zijn of minder:P]
    2=hebben jullie et allemala all egdaan?
    3=zijn jullie/jij bang voor th haters?
    4=wat voor boxer heb je aan;)?:P

    jah als het eenmaaal zover komt dan wil k meteen alles weten:P

    Oeh 1 vraag:
    Worden jullie nou echt niet strontziek van alle mensen die jullie herkennen?

    Bill: is het egt waar dat je liever fans onder de 14 hebt?

    Tom: weeg je egt maar 46 kg? :O

    Gustav: welke auto heb jij eiglk?

    Bill: mag ik je nektattoo eens zien? ^^

    Georg: heb je egt een liefje? :)

    Bill: hoe kom je aan dat litteken op je wang?

    Bill: how the hell kwam je ooit op die green vanilla shake in bar Alex in Magdeburg?? want toen ik hem vroeg zei Christian dat ze dat niet meer hebben xD (gelukkig heeft hij hem toch speciaal voor mij gemaakt (A))

    maar waarsgijnlk zou ik nog nauwelijks mn eigen naam herinneren op een meet&greet xD

    Wat voor kleur tandenborstel heb jij? (:
    Stink je altijd zo erg?


    Mew <3

    Bill: is het egt waar dat je liever fans onder de 14 hebt?

    Tom: weeg je egt maar 46 kg? :O

    Gustav: welke auto heb jij eiglk?

    Bill: mag ik je nektattoo eens zien? ^^

    Georg: heb je egt een liefje? :)

    Bill: hoe kom je aan dat litteken op je wang?

    Bill: how the hell kwam je ooit op die green vanilla shake in bar Alex in Magdeburg?? want toen ik hem vroeg zei Christian dat ze dat niet meer hebben xD (gelukkig heeft hij hem toch speciaal voor mij gemaakt (A))

    maar waarsgijnlk zou ik nog nauwelijks mn eigen naam herinneren op een meet&greet xD

    same here, ik zou nix wetn te zeggen laat staan die vraag dak heb uitgevonden


    Tom: weeg je egt maar 46 kg? :O

    dan issie allang dood of in een kliniek x'D

    (...)
    dan issie allang dood of in een kliniek x'D


    nee hoor, mn ex weegt maar 48 kg, die ligt ook niet in het ziekenhuis, en hij is nog redelijk levendig vind ik :') 46 is heel weinig, maar niet dodelijk

    (...)

    nee hoor, mn ex weegt maar 48 kg, die ligt ook niet in het ziekenhuis, en hij is nog redelijk levendig vind ik :') 46 is heel weinig, maar niet dodelijk
    maar voor zijn beroep is het niet handig ^^

    (...)maar voor zijn beroep is het niet handig ^^


    mn ex is 'prof' TCK-danser. Hij geeft redelijk wat optredens en oefent zich elke dag kapot, en techtonik is ook redelijk lastig ;)

    46 kg voor Tom is mogelijk, maar idd niet egt gezond..

    Wat vinden jullie van twincest?


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Wat vinden jullie van twincest?


    ik denk ni da die daar mee kunnen lachen als ge verhaaltjes maakt waar Bille n Tom een koppel zijn enzo.


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    ik denk ni da die daar mee kunnen lachen als ge verhaaltjes maakt waar Bille n Tom een koppel zijn enzo.


    pfffff, die kunne tog geen nederlands :D de kans da die ooit op deze site komen is zodanig klein..

    en ik vind twincest vet cute! de twee meest sexy boys (die ook nog eens een tweeling zijn) en die verliefd worden op elkaar, omdat ze elkaar door die tweeling-band zo graag zien..

    lieff (H)