• Ze zijn terug! The creatures of the night! Vampieren zijn weer in Sims 3. (Twilight na spelen x'DD)

    In de nieuwe Sims 3 zijn ze terug van weggeweest. En ja we gaan fun beleven want er zijn vele leuke dingen toegevoegd:
    Le bande-announce du joue!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    vampieren ? ik zie het niet in het filmpje --' -ja ik ben blind x'D-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik hou echt van die vampieren in sims die zijn te cool en in het zonlicht gaan ze dood XD


    #WWED - What Would Emma Do?

    PURExANGEL schreef:
    vampieren ? ik zie het niet in het filmpje --' -ja ik ben blind x'D-

    Die ene die aan dat gebouw staat eerst met zonnebril en dan zonder met RODE ogen :'DD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Whaaa~! Wat gaaaf (:


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Ikkuh ga hem echt kopen xD Wohoee eindelijk vampieren i love vampires xD Duz ik ga lekkur die kopen xd en twilight namaken xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik wil die zo graaaaaaaag.


    I recycle my thoughts.

    Haha, cool ^^
    Ik ga hem echt kopen, maar ik hoop dat mijn laptop het nog aan kan O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Apparition schreef:
    (...)
    Die ene die aan dat gebouw staat eerst met zonnebril en dan zonder met RODE ogen :'DD


    owwww -ik ben echt blind :'D- dus die gene met rode ogen x'D f terug kijken :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    hah cool moet ik hebben:9~ gaa ik twilight na spelenxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik wil met Bella spelen x'DD *doet gans dom -Beetje als Kristen op Comic Con 2008- *


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    je kon ook al een vampier zijn in de sims 2 hoor(cat)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik laat hem wel voor me downloaden ooit (krul)


    -

    OHMYJACKSON schreef:
    je kon ook al een vampier zijn in de sims 2 hoor(cat)

    Ik weet maar ze zijn eruit gehaald en komen nu weer terug in deze versie ;)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik had hem gister al gekocht maar ben hem nu aan het spelen al de hele dag:D
    Weet iemand trouwens hoe je vanuit bijvoorbeeld Sunset Valley of een andere stad naar die nieuwe nachtlevenstad kunt reizen om uit te gaan? Want in sunset valley kan ik maar geen kroegen en discotheken plaatsen, weet iemand dit?

    het spel is geweldig ! vampier zijn is nog geweldigiger !serieus die mensen van de sims hebben t weer goed gedaan ^^


    :3