• De stelling van vandaag luidt:
    Door de opmars van het internet, krijgt de overheid steeds makkelijk de kans om gesprekken van mensen af te luisteren en online handelingen te volgen. Dit is niet eerlijk, gezien de privacyrechten van de mens en hier zou de overheid mee moeten stoppen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ze kunnen net zo goed je mobieltje of huistelefoon afsluisteren...


    *insert philosophical cringe expression here*

    Neuh, vind ik niet. Je kan op de meeste sites je profiel toch op privé zetten.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Als de privacy zo niet werd aangetast, werd het wel op een andere manier gedaan hoor. Oneens dus.

    Oneens, soms is het nodig om mensen af te luisteren en wees blij dat ze dat kunnen. Zonder die dingetjes zouden we minder snel misdadigers oppakken.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Oneens, je kunt tegenwoordig met alles worden afgeluistert ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    sgat,,weet jij dat we OVERAL gevolgd worden? en de overheid luistert heus niet elk gesprek af. Er zijn van die programmas die gewoon reageren als er ergens bv. het woord 'bom' valt. Zo kunnen ze terroristen opsporen ;)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    haha, ja nou google onthoud ook alles wat je intikt voor een paar jaar dus... we hebben gewoon geen pivacy


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Tegenwoordig kun je overal in de gaten worden gehouden, en tja, als de overheid iemand in de gaten houd dan zou het wel ergens voor nodig zijn. Dus oneens.


    Everything is worse without music.

    Iedereen wordt gewoon dik gestalkt. Internet of niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je kiest er zelf voor om persoonlijke gegevens/berichten op internet te zetten.


    ars moriendi

    tja, je moet zelf weten wat je op internet zet.


    erm.... idk

    Eens. Je wordt overal in de gaten gehouden, met alles wat je doet. Je kunt het niet tegenhouden en ik vind inderdaad dat de overheid moet kappen met ons zo te begluren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oneens. Who cares? Ik vind het alleen maar goed :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneens.
    Door deze manieren van communicatie is er ook meer mogelijkheid tot het beramen van misdaden enzo, dus het is alleen maar eerlijk en veilig dat dat ook op deze manier gestopt mag worden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    oneens de overheid mag wel in je privézaken kijken, Maar alleen als het
    Echt nodig is