• Hi ^^ ik verdeel dus wat rollen voor een nieuwe serie:In her eyes you can read pain [TH]



    het gaat over een meisje Kelly, ze is 17 jaar en zit in een internaat, maar zelf vind ze dat ze daar niet thuis hoort, oke.. ze heeft iets gedaan wat neit kon, maar ze kon neit anders tog? Opschool word ze gepest, maar tegelijkertijd zijn de meesten ook bang voor haar, dat zou komen omdat ze haar stiefvader heeft vermoord, maar wat meost ze dan?
    Van binnen gaat ze Kapot, van buiten is dat neit te merken, zal iemand haar nog kunnen helpen?

    wat er die nacht gebeurt is komen jullie in de eerste nog te weten

    je krijgt ook bericht als de eerste er is en als je erin sit !







    Tom LoveStory..


    Okee de rollen:


    Beste vriendin van Kelly:

    TomIsMyAngel



    Leider huppelkutjes:

    xdreamxOn



    Huppelkutjes die Kelly pesten: Nog ckr 1tje van nodig :P

    -

    -

    Internaat begelijdsters:

    KarinxTommi

    -
    andere vrienden van kelly:

    GUSTIPIRAAT

    sayXkiss

    -

    -

    Moeder Kelly: (nog zeker nodig:P)

    -



    Zusje Kelly:

    XforeverXTH



    Andere mensen in het internaat (vriendin in het internaat ofsoo):



    KatyLoveBill



    - Nog vrij =]



    -



    -

    Rolletjes die jullie slef willen:
    SWEETxQUEEN== BF Bill


    Wat moet ik weten??



    Rol=



    Naam=



    leetijd=



    hobby's=



    plaatje=



    Tekstje=


    Als je in het internaat sit ook graag:



    Reden waarom=

    Moet ook even wat famillie hebben he ! (A)

    Xx Noël (A)


    Every tear falls down for a reason.

    OchArme Sgaat xD
    Heb je nog soveel rolletjes over ,jaa?
    Anders verzin ik wel een personage voor je (A)


    Crack a bottle

    Zusje Kelly:

    Rol=
    Zusje kelly
    Naam=
    Cheyenne
    leetijd=
    14
    hobby's=
    Rondhangen,Muziek Luisteren,Dichten
    plaatje=
    http://deopdonders.punt.nl/upload/auk1.jpg
    Tekstje=
    jow Chichaah's,
    mijn naam is duss Cheyenne,
    En ik heb een zus genaamt Kelly..:P
    Ze zit in een internaat en veel mensen pesten me daarom,, Dan zeggen ze dingen zoals:
    Haa, JOu gestoorde zus heeft een mannetje vermoord,,Ben zelf ook zo Fukloper?
    Wat een taal eigenlijk ,,een mannetje :S maar anyway..
    Ik negeer het meestal,, Ik ben trots op me zus ,
    No Matter what happends,, (A)
    En ik geloof haar..altijd:P
    Ik heb 1 echte vriendin: Hannah.
    En dan nog een paar ,,tjaa,,hoe seg je dat,,
    Gwn kinderen waarmee ik wel een rondhang op sgool fsoo. Verder hou ik erg van Muziek en dichten,
    Het is veel makkelijker om je gevoelens opteschrijven dan te seggen..
    Niet dat ik het ooit aan iemand ga laten lezen fsoo.
    Maar ik moet gaan ,, Hannah is hier (baby)


    Crack a bottle

    Sal ik naa jou toekomen ,,kverveel me (baby)


    Crack a bottle

    Rol= Iemand in internaat







    Naam= Ilse







    leetijd= 18







    hobby's= muziek luisteren, hangen met vrienden, lol maken







    plaatje= http://farm3.static.flickr.com/2085/2279541175_137a315693.jpg







    Tekstje= Haayy, mijn naam is Ilse en ik ben 18 jaar. Ik ben spontaan, best brutaal, niet op mijn mondje gevallen en altijd in voor lol en kattekwaad. Ik zit in een internaat omdat het thuis en op school niet goed meer ging. Was brutaal en toen ik piercings en tattoo's liet zetten zag me ma het niet meer zitten om me nog langer thuis te laten wonen. Najah dat was het, ik ga weer!





    Als je in het internaat sit ook graag:







    Reden waarom= Ouders gingen scheiden en daarom ging het thuis en op school slecht. Spijbelde veel, was brutaal en haalde slechte cijfers. Hing te veel rond op straat.

    xx


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    kan ik BF Bill zijn?


    Lalalalalalalala.

    kan ik BF Bill zijn?

    Kan opsich wel maar moet je wel ff info de bij sette ;)


    Every tear falls down for a reason.

    oke dankje<3


    Lalalalalalalala.

    zusje Kelly

    Wat moet ik weten??

    Rol=zusje kelly

    Naam= Maaike

    leetijd= 16

    hobby's= in het geheim graffiti spuiten , dansen , films bekijken , slapen , kleren ontwerpen.

    plaatje= http://i226.photobucket.com/albums/dd124/pinkkandy/17.jpg

    Tekstje= Haajj!! Maaike is in the building !!
    Of ik wat meer over mezelf wil vertellen? Tuurlijk wil ik dat schatties! Ik ben 16 jaar geleden op deze wereld gedropt , inderdaad een jaartje later dan mijn lieve zus.Ik heb een goede band met der , ze is echt lief.We lijken ook echt op elkaar.Sommigen denken zelfs dat we tweeling zijn.Waarschijnlijk omdat ik er ouder uitzie dan dat ik ben.We doen héél véél tesamen.Eigenlijk bijna alles.We maken nóóit ruzie , zelfs geen enkele discussie.Ook niet als het op jongens aankomt. En dat is nogal lastig omdat we altijd op dezelfde jongens vallen.1 ding doen we niet samen.En ik hoop dat dat zo blijft. Ik spuit namelijk , ja inderdaad graffiti.Mijn zus weet hier niet van, als het van mij afhangt zal ze het ook nooit te weten komen.Ik ben wel een flinke eter , als je mij de keuze laat tussen een big mac of een bordje rijst kies ik gegarandeerd voor de big mac hoowr.Let wel ; ik ben niet dik.Ik blijf gewoon mijn normale figuur behouden , hoeveel ik ook eet.Dat vind ik wel leuk.Nu even het minder leuke deel; Ik word namelijk gepest om wat mijn zus gedaan heeft.Dat vind ik nog niet het ergste , mijn zus word nóg harder gepest.En dat alles omdat ze gewoon onze stiefvader vermoord heeft.Wat moeste we dan?Ze had groot gelijk , die vent was gewoon , najaa daar praat ik eigenlijk niet over.Door deze situatie zit ik dus op internaat bij mn zus.Gelukkig heb ik haar nog.En niet te vergeten mijn spuitbussen.Maar nu moet ik ,, daaagg!!

    kusz.





    Als je in het internaat sit ook graag: mag ik op internaat sitte ? Bij mn zus?







    Reden waarom= Omdat ik het idee echt tof vind , ik denk ook wel dat je mooi schrijft. En omdat ik ook eens een rol wil :)


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Rol=BF Bill(&Tom ook als het kan&anders alleen Bill)
    Naam=Siham
    leetijd=17
    hobby's=Muziek luisteren,zingen&shoppen
    plaatje=http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69821
    Tekstje=

    Haay people x3.Ik ben Siham en ben 17 jaar oud.Ik wordt over een paar dagen eindelijk 18,dus dan hebben mijn ouders niks meer over me te zeggen.Ik ben namelijk de BF van Bill,ja die van Tokio Hotel&mijn ouders zeggen dat hij een junkie is en een slechte invloed op mij heeft.Daarom woon ik nu voor een tijdje bij Simone&Gorden,en als Tom&Bill niet op tour zijn,ook bij hun.Verder zing ik graag en Bill zingt heel vaak duets met mij samen,jammer genoeg,komt dat niet verder dan de 4 muren in Bill's kamer.Ja ik heb geen clip met hem en dat zal er denk ik ook nooit komen.Nou genoeg over Bill,even over naar Tom,mijn ouders slijmen altijd bij hem dat het zo'n goede knul is.Niet dat hij dat niet is,want hij is een schat,maar ze moeten er over op houden.Even iets anders,ik hou van shoppen en ben dan ook vaak in de hipse shopstraten van Duitsland te vinden.Shit ik moet mijn spullen nog inpakken,want ik ga morgen waarscheinlijk mee op tour met de boys.Tschüs kinders x3



    Lalalalalalalala.