• Oké ik heb een vraag. Ik heb een broertje en die is autistisch, dat wil zeggen dat hij bij sommige dingen achter blijft en niet goed is in sociale contacten onderhouden, slecht grapjes kan herkennen, snel huilt, lage pijngrens en zo kan ik wel even doorgaan.

    Nou is het dus zo dat mijn broertje het jongste is in huis en dat ik en mijn zus soms wel eens klooien met hem, en hij ook met ons. Maar meestal eindigd dat klooien dus in een huilbui van mijn broertje. Mijn ouders reageren dan helemaal boos op mij en mij zus dat we rekening met hem moeten houden, terwijl hij altijd uitlokt en begint.
    Ik vind dat zwaar lullig van mijn ouders, oké hij is dan wel autistisch maar als hij begint moet hij daar toch ook gewoon op worden aangesproken!? Dat is bij mij ook de reden dat ik me thuis altijd terugtrek in mijn kamer, dat is toch niet gezond ?!

    Oké even bedankt dat jullie mijn zeur verhaal willen aanhoren maar soms word ik er echt schijtziek van!
    <33


    Don't dream your life, but live your dream!

    dat is vervelend (cat) ik vind dat je ouders ook rekening met jouw en je zus moet houden. ik bedoel ook al is hij autistisch nog steeds moeten je ouders rekening hebben met jouw en je zus


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    dat is inderdaad wel lullig voor je. ;l

    ja ik herken dat verhaal maar dan zijn ze niet autistisch maar 6 jaar mijn nichtjes!
    en ja ik vind het lullig!
    :@


    listen to your hart.....