• bij geschiedenis moesten we voor de vakantsie (die nu helaas voor bij is *snik*) een tekening maken van een verhaal. je kreeg daar een cijfer voor.
    maar ik kwam net de ochtend voor dat ik naar school ging er achter dat ik het nog moest tekenen >.<(verkeerd in mijn agenda) dus ik heb binnen een half uur een lelijke tekening gemaakt:Y). en wat kreeg ik een 7:S
    en veel mensen hadden een 6,5 xD. nou toch goed gedaan:P

    wie heeft dat ook wel eens dat tie het vergeet of niet zijn best er voor doet en toch een goed cijfer haald?:9~


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn lerares geschiedenis zou echt niet moeten proberen me een tekening te laten maken, haha.
    Ik heb dat soms wel eens, ja.(krul)


    effort never betrays you

    Oeh! Dat heb ik ook eens moeten doen. Daar had ik ook een zeven voor :D


    Life is hard and then we die

    Ken ik, voor tekenen -wat ik nu gelukkig niet meer heb- had ik de al die lessen zitten kletsen -daar is tekenen toch voor?- voor zo'n hele ingewikkelde opdracht. Toen moest ik dat dus thuis afmaken, en ik had daar maar een uurtje aan besteed. Toen kreeg ik een 8.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ja, ik heb wel eens niet geleerd, en toch een acht gehaald Ö

    Ik leer ook bijna nooit voor Duits, maar ik kan het gewoon al omdat ik tweetalig ben opgevoed :'D

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 17:27 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    haha..

    dat is bij ook een keer gebeurd..

    Wel goed hoor een en je had niet eens geleerd..Grappig!!


    I love BTR and One Direction!

    Ik leer nooit voor engels, maar haal wel altijd goede cijfers. Scheelt weer leerwerk :Y)


    Everything is worse without music.

    Ik haal juist altijd slechte cijfers :3
    Heb net week een 3 voor engels en een 4.8 voor natuurkunde binnen gehaald, top :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ha. ik had dat bij aardrijkskunde.
    We moesten de wereld tekenen (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik krijg geen cijfers :'D


    -

    reyon schreef:
    ha. ik had dat bij aardrijkskunde.
    We moesten de wereld tekenen (cat)


    de werled tekenen. dat is niet makkelijk zeker :S ik gaa dan zeker gewoon overtrekken van de altlas xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Voor Engels leer ik nooit, ik haal toch prima cijfers.
    Ja, wat anders als je 48415415x de groep 8 stof moet leren omg.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat heb ik ook wel eens gehad.
    We hadden voor Nederlands een dictee en we moesten allemaal moeilijke woorden leren (woorden die we nu eigenlijk al moeten kennen maar grotendeels van onze leeftijd kent ze niet. En ze zijn ook nog eens lastig om te schrijven (x ). Maar in ieder geval, ik dacht dat het een oefentoets was dus ik had niks geleerd. Bleek het een echte toets te zijn. Ik balen, maar ik had een 9. Dus dat was wel beter (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Als ik denk dat ik een toets verpest heb, haal ik toch altijd een goed cijfer! & als ik denk dat ik een toets heel goed gemaakt heb, krijg ik een lager cijfer dan ik verwacht! xd


    wth.

    Voor Engels leer ik niet, haal altijd wel een 8 of zo. En voor Nederlands ook niet, haalde laatste zonder te leren een 8,5. Echt, wtf dach ik toen. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    heb ik ook eens voorgehad, niet gestudeert en een 15/15 :)


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz