• Alsjeblieft schop ze niet de heletijd omhoog daar word ik echt gek van! Hierdoor komen de leuke topics onderaan en al die stomme stellingen komen bij de actieve topics dus stop daar alsjeblieft mee D:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Significance schreef:
    Inderdaad, ik word er ook echt een beetje gek van!


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    ATL schreef:
    (...)
    Kunnen alle stellingen ouder dan een week niet automatisch gesloten worden?


    Mwah, eerder een maand ofmisschien 2 maanden.


    Your make-up is terrible

    Significance schreef:
    Inderdaad, ik word er ook echt een beetje gek van!


    effort never betrays you

    Assassin schreef:
    (...)

    Mwah, eerder een maand ofmisschien 2 maanden.

    Dan zou ik 2 weken pakken, dat zijn veertien stellingen. Als je er van 2 maandne openlaat heb je toch een boel stellingen die open staan.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    theBronx schreef:
    (...)
    Dan zou ik 2 weken pakken, dat zijn veertien stellingen. Als je er van 2 maandne openlaat heb je toch een boel stellingen die open staan.



    Ja maar nu, dat ze tot en met maart zijn gesloten nog veel meer.


    Your make-up is terrible

    Haha ik vond het wel grappig x'D


    -

    theBronx schreef:
    (...)
    Dan zou ik 2 weken pakken, dat zijn veertien stellingen. Als je er van 2 maandne openlaat heb je toch een boel stellingen die open staan.

    Inderdaad anders zijn het er zoveel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ja,k weet ni. Er zin veel stellingen die ik ni kende,dus daar heb ik dan geen problemen mee,maar soms zijn er zo van die oude da ge echt denkt van...
    Maar oké,,dat is miss wel wat egoïstisch bekeken (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nu is er weer een nieuwe stelling omhooggeschopt die over soep ;s
    Echt irritant is dit..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik vind dat de stellingen niet te lang open moeten blijven. Je moet gewoon je kans nemen wanneer ze er zijn, daarbij wordt er toch niet eens redelijk gereageerd.


    it's so empty living behind these castle walls

    Significance schreef:
    Inderdaad, ik word er ook echt een beetje gek van!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.