• Heey!!
    Hier is dan het rollen topic :)

    PLIES REAGEER IK HEB NOG ROLLEN NODIG!!!

    Nog even het verhaal:

    Je werkt in een hotel in kreta. Vanwege de uitgaans-gelegensheden komen er veel jongeren van rond de 18 jaar. Ook jij hebt deze plek voor een vakantiebaan gekozen vanwege de Party's. Op een dag komen er wel hele speciale gasten.. En Met 1 van die gasten doe je iets wat je als personeel niet zou mogen! Kost je dit je baan?

    Rollen die ik nodig heb!

    -Hoofdrol> word vriendin van tom
    -[BEZET!!]

    -BF hoofdrol> werkt ook in hotel
    -[BEZET!!]

    -BF van THers> Word ook bevriend met hoofdrol
    -[BEZET!!]

    -Vriendinnen die gast zijn in het hotel4x> worden later misschien vriendin van B,G of G..ZET ER DAN BIJ WELKE DAT JE MISSCHIEN DE VRIENDIN WILT WORDEN!
    -[BEZET!!]
    -[BEZET!!]
    -[BEZET!!]
    -

    -Gasten in het hotel3x> vijanden van Hoofdrol(hebben een crush op tom[?])
    -
    -
    -

    Dit moet ik van je weten:

    *Rol;

    *Naam+Achternaam;

    *Leeftijd;

    *Karakter;

    *Hobby's;

    *Like's;

    *Dislike's;

    *Foto;

    *Textje;

    Iedereen die reageert die stuur ik een berichtje als de eerste er is!

    Als de rol bezet is zet ik het erbij maar ik zeg niet door wie:P Dat zie je in het eerste deel!

    IK KIES NIET DE EERSTE MAAR DE BESTE :P

    x


    Winter is coming.

    ik heb nog nooit de hoofdrol gehad ik was altijd te laat:(

    Maar ik kies de hoofdrol niet meteen:)
    Dan kan ik echt de beste kiezen ;)


    Winter is coming.

    DEZE IS VOOR DE HOOFDROL



    *Rol;hoofdrol



    *Naam+Achternaam;Siham Hammann



    *Leeftijd;18



    *Karakter;Bitchy,lief&betrouwbaar



    *Hobby's;Zingen&shoppen



    *Like's;Tokio Hotel&shoppen



    *Dislike's;Chocola&nerds



    *Foto;http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69818Je mag ook een andere kiezen als je wilt



    *Textje;

    haay people x3.Ik ben Siham en ben 18 jaar.Ik ben een bitchy persoon die wel eens klap kan verkopen als je te ver gaat,maar over het algemeen ben ik een lief&betrouwbaar persoon.Ik hou van shoppen&mijn werk.Ik werk namelijk in een hotel in Kreta waar iedere dag wel bijzondere gasten komen.De meeste zijn altijd heel aardig&ik vind het leuk om steeds andere&speciale mensen te ontmoeten.Verder ben ik een enorme Tokio Hotel fan en vind Tom de aller knapste van allemaal.Maar sorry mensen,ik moet weer aan de bak.Daaag kinders<3




    DEZE IS VOOR DE VRIENDIN VAN BILL



    *Naam+Achternaam;Siham Hammann



    *Leeftijd;18



    *Karakter;Bitchy,lief&betrouwbaar



    *Hobby's;Zingen&shoppen



    *Like's;Tokio Hotel&shoppen



    *Dislike's;Chocola&nerds



    *Foto;http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69818Je mag ook een andere kiezen als je wilt

    *Textje;

    Haay people x3.Ik ben Siham en ben 18 jaar,dat betekend: 3 keer zoveel feesten dan toen ik 16 was&eindelijk onhafhankelijk van die domme ouders die denken alles te weten.Ik werk bij een modebureau en heb dan ook best veel geld&woon in een appartement.Ik heb eindelijk de centen om binnekort naar Kreta te gaan met 3 vriendinnen.Oh voor ik het vergeet,ik ben een enorme Tokio Hotel fan en vooral Bill vind ik super knap:$.Dit was het wel zo'n beetje dus ik ga maar weer naar mijn werk.Tschüs <3




    Lalalalalalalala.

    Btw als ik die niet krijg wil ik wel de vriendin van Bill worden(A)


    Lalalalalalalala.

    Ik snap het niet dus je moet de eerste mkn voor dat ej weet of je de rol hebt en wnr komt de eerste dan xD


    *He's the one.

    Btw als ik die niet krijg wil ik wel de vriendin van Bill worden(A)


    okee! :P


    Winter is coming.

    ik heb het er onder gezet als die ene bezet is of had je dat al gezienxD

    IK zoek even een plaatjex3


    Lalalalalalalala.

    Ik snap het niet dus je moet de eerste mkn voor dat ej weet of je de rol hebt en wnr komt de eerste dan xD


    In het eerste deel zet ik alle personen die erin zitten dus zie je of je de rol hebt ! Als je het persee wilt kan ik het ook wel in een pb zeggen :)

    Maar iig stuur ik iedereen die een reactie plaatste voor een rol een berichtje als de eerste er is!

    x


    Winter is coming.

    ik heb het er onder gezet als die ene bezet is of had je dat al gezienxD


    Had ik gezien;)


    Winter is coming.

    IK zoek even een plaatjex3

    en oke:P


    Winter is coming.

    (...)

    In het eerste deel zet ik alle personen die erin zitten dus zie je of je de rol hebt ! Als je het persee wilt kan ik het ook wel in een pb zeggen :)

    Maar iig stuur ik iedereen die een reactie plaatste voor een rol een berichtje als de eerste er is!

    x


    Time Out srry mùaar ik bn weer erg blond vndaag leg het me ngo eens uit o.O


    *He's the one.

    ik snap het,dus je maakt gewoon een proloog en die moeten wij dan maken&dan zien we of we de rol hebben of niet toch?


    Lalalalalalalala.

    ik snap het,dus je maakt gewoon een proloog en die moeten wij dan maken&dan zien we of we de rol hebben of niet toch?


    ja precies :)

    Heb je al een foto??(A)


    Winter is coming.

    (...)

    je kan ook wel de hoofdrol hoor ;)
    die heb ik nog niet gekozen :P

    Maar ik houd rekening met die andere rollen :)


    Danku!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...