• mijn broer heeft een ipad en daar mag ik niet bij in de buurt komen of hij word al boos omdat ik er niet op mag. maar hij moet wel eens op me computer voor foto's erop te zetten maar zelf heeft hij al tig computers gehad maar elke keer weer verkocht.
    maar ik zat benelux next top model terug aan het kijken dus kon dat niet en toen zei hij: dan niet joh tering wijf, dan doe ik ook niks meer voor jou (net alsof hij ooit iets voor mij doet). ik ging net naar beneden en toen zeiden me ouders dat, dat ff mocht omdat hij het niet op me vaders apple computer kon doen terwijl hij me uitscheld voor tering wijf omdat ie ff moest wachten.
    & nu ben ik boos en hij mag er lekker niet meer op!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 16:11 ]


    ailoveejoee.

    Dan zeg je toch: 'Je mag alleen op mijn computer als ik ook eens op jouw iPad mag'?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    zet een ww op je pc :Y)


    My heart is yours and so am I

    Enamoro schreef:
    Dan zeg je toch: 'Je mag alleen op mijn computer als ik ook eens op jouw iPad mag'?

    heb ik ook al eens geprobeerd maar dat mocht niet.


    ailoveejoee.

    Beveilig alles.
    Stel een screensaver in met de tekst '... IS EEN EIKEL' en maakt dat die opstaat als hij erop komt.
    Zorg dat hij niets terugvindt en weiger hem te helpen :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Beveilig alles.
    Stel een screensaver in met de tekst '... IS EEN EIKEL' en maakt dat die opstaat als hij erop komt.
    Zorg dat hij niets terugvindt en weiger hem te helpen :Y)


    Hahaha, hier lag ik even dubbel om :'D.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Laat die broer van jou maar. Mijn broer is ook zo. We hadden een computer. Die was heel oud en beetje kapot. Maar mijn broer had een kast gekregen of hoe je dat ook op noemt voor de pc. Hij deed meteen heel bazig. Dan zat ik erop. Dan zei hj dan:´Ik wil even erop. Ga er af. Dan zei ik: ´Nee.Het is niet van jou´. ´Jawel, dankzij mij doet de pc het´. En blabla, zo ging het verder. Toen was mijn moeder het zo zat dat ze die kast de deur heeft gewezen. Bye, bye. Hij had een laptop, maar die heeft gesloopt. En nu moet hij MET toestemming op mijn moeders laptop gaan.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    BlueElephant schreef:
    Beveilig alles.
    Stel een screensaver in met de tekst '... IS EEN EIKEL' en maakt dat die opstaat als hij erop komt.
    Zorg dat hij niets terugvindt en weiger hem te helpen :Y)

    hahahaha, Geniaal bedacht!


    Everything is worse without music.