• BORDEAUX - Een vrouw die volgens dokters in een Frans ziekenhuis klinisch dood was, is enkele uren later wakker geworden. Dat meldden Franse media woensdag.

    Patiënte Lydie Paillard werd voorbereid voor een behandeling, toen ze opeens haar bewustzijn verloor.
    Een dokter slaagde erin de vrouw te reanimeren en aan de beademing te leggen, maar constateerde na beraad met andere dokters dat de vrouw klinisch dood was.

    De dokter vertelde daarop de zoons dat hun moeder ''zeer zeker klinisch dood'' was en stelde voor om de stekker uit haar ademhalingsapparaat trekken. Dat weigerden haar zoons en de vrouw werd overgebracht naar een ander ziekenhuis.
    Daar onderging de vrouw een hersenscan, waaruit bleek dat ze helemaal niet klinisch dood was. Enkele uren later werd ze wakker. Het ziekenhuis wijt de misser aan ''een communicatieprobleem''.


    My heart is yours and so am I

    Kruidnoot schreef:
    (...)

    Het was ook maar een grapje :'D Ik ben zelf kwart Frans :Y)

    Maar ik vind wel dat die Fransen ongelooflijk zeuren hoor. Ik bedoel, kom op, een verhoging tot 62 jaar? Ze zouden eens hier moeten komen...
    idd.. en ze werken ook nog minder uren dan ons voor het zelfde geld.. dus ze moeten niet zeuren.. en je ziet zelfs kinderen van 12/13 daarzo demonstreren! das niet normaal.. die werken nog geen eens..


    My heart is yours and so am I

    Skilzz


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    hmm. da's niet best :S


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    OHMYGEORGE schreef:
    Wow, als die zoons de stekker eruit hadden getrokken was ze nu dood geweest.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Romances schreef:
    Dat gebeurt de laatste tijd wel vaker volgens mij :'D


    They fell in love, didn't they?