• BORDEAUX - Een vrouw die volgens dokters in een Frans ziekenhuis klinisch dood was, is enkele uren later wakker geworden. Dat meldden Franse media woensdag.

    Patiënte Lydie Paillard werd voorbereid voor een behandeling, toen ze opeens haar bewustzijn verloor.
    Een dokter slaagde erin de vrouw te reanimeren en aan de beademing te leggen, maar constateerde na beraad met andere dokters dat de vrouw klinisch dood was.

    De dokter vertelde daarop de zoons dat hun moeder ''zeer zeker klinisch dood'' was en stelde voor om de stekker uit haar ademhalingsapparaat trekken. Dat weigerden haar zoons en de vrouw werd overgebracht naar een ander ziekenhuis.
    Daar onderging de vrouw een hersenscan, waaruit bleek dat ze helemaal niet klinisch dood was. Enkele uren later werd ze wakker. Het ziekenhuis wijt de misser aan ''een communicatieprobleem''.


    My heart is yours and so am I

    ow lees net dat het van 20 oktober is :Y)


    My heart is yours and so am I

    Dat gebeurt de laatste tijd wel vaker volgens mij :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wow, als die zoons de stekker eruit hadden getrokken was ze nu dood geweest.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat hoorde ik laatst ook (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wieweet hoeveel mensen zijn er zo al voor niets gestorven.


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Wieweet hoeveel mensen zijn er zo al voor niets gestorven.


    None but ourselves can free our minds.

    Er moet een wet worden ingevoerd waar staat dat je eerst goed moet kijken of mensen écht dood zijn voor je de stekker uittrekt..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    o-O eerste de naakte kerel die word aangezien als duivel xd en nu dit o-O Ik denk dat de Franse eens van de stokbrood en wijn af moeten stappen.. Of van de slakken..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    o-O eerste de naakte kerel die word aangezien als duivel xd en nu dit o-O Ik denk dat de Franse eens van de stokbrood en wijn af moeten stappen.. Of van de slakken..


    hahah inderdaad maar de fransen zijn gewoon gekxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    BlueElephant schreef:
    Wieweet hoeveel mensen zijn er zo al voor niets gestorven.


    Inderdaad O_O Zo zie je maar weer, Fransen zijn niet te vertrouwen.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Kruidnoot schreef:
    (...)

    Inderdaad O_O Zo zie je maar weer, Fransen zijn niet te vertrouwen.

    Dat kan overal wel gebeuren,maar ik snap het op zich wel dat het nu in Frankrijk gebeurt. Met al die stakingen en dat gedoe om de pensioenleeftijd.

    Wel erg,maar gelukkig dat die zoons het weigerde.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat kan overal wel gebeuren,maar ik snap het op zich wel dat het nu in Frankrijk gebeurt. Met al die stakingen en dat gedoe om de pensioenleeftijd.

    Wel erg,maar gelukkig dat die zoons het weigerde.


    Het was ook maar een grapje :'D Ik ben zelf kwart Frans :Y)

    Maar ik vind wel dat die Fransen ongelooflijk zeuren hoor. Ik bedoel, kom op, een verhoging tot 62 jaar? Ze zouden eens hier moeten komen...


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Kruidnoot schreef:
    (...)

    Het was ook maar een grapje :'D Ik ben zelf kwart Frans :Y)

    Maar ik vind wel dat die Fransen ongelooflijk zeuren hoor. Ik bedoel, kom op, een verhoging tot 62 jaar? Ze zouden eens hier moeten komen...

    Ik weet het. En het leukste is nog dat ik woensdag t/m vrijdag naar Parijs ga,dat word lachen:S


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zo zie je maar weer, dat je beter niet in Frankrijk naar het ziekenhuis kan gaan ;'X


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    OHMYGEORGE schreef:
    Wow, als die zoons de stekker eruit hadden getrokken was ze nu dood geweest.