• #ThatsSoMeee
    Dat had ik vrijdag dus het laatste uur op school en hierdoor moest ik zo hard janken, echt niet normaal. Want ik heb een heel groot probleem zeg maar en het werd me echt even te veel en het heeft allemaal met school te maken en vriendinnen en het is allemaal zo raar. Dus ik heb het laatste les uur super lang gejankt, omdat mijn vriendin uit een andere klas naar me toe kwam en ze vroeg hoe het ging en ik zei t gaat wel. En toen keek ze me aan met zo'n blik van nee het gaat niet. Dus ik vertel 5 woorden ofzo en toen ging ik vet hard huilen --'
    Heeft iemand hierom ook wel eens gehuild op school?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja, omdat mijn kat dood was x'D
    Maar ik snap wat je bedoeld. Langs de ene kant wil je dan met rust gelaten worden, maar langs de andere wil je ook iemand die verder vraagt...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Archer schreef:
    Ja, omdat mijn kat dood was x'D
    Maar ik snap wat je bedoeld. Langs de ene kant wil je dan met rust gelaten worden, maar langs de andere wil je ook iemand die verder vraagt...

    Ja dat is het dus helemaal. Maar echt ik heb zo hard gejankt en nu ik wel weet wat die anderen dachten over mijn probleem voel ik me nog wel kut maar wel opgeluchter het is alle maal zo kut.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja, met zo'n klasgesprek, maar dat is ondertussen wel al redelijk lang geleden.


    effort never betrays you

    Ik begin meestal niet te huilen daarom maar als er dan iemand naar me toe komt en vraagt 'Gaat het?' dan begin ik meestal te janken.
    Als ze er verder op ingaan dan begint het jankfestijn. (cat)


    We'll never be as young as we are tonight

    Mindfuck schreef:
    Ik begin meestal niet te huilen daarom maar als er dan iemand naar me toe komt en vraagt 'Gaat het?' dan begin ik meestal te janken.
    Als ze er verder op ingaan dan begint het jankfestijn. (cat)

    Dat snap ik dus helemaal heb ik ook.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb dan meestal gewoon iemand nodig die dan zijn armen om me heen slaat en verder niks zegt.


    Travel far enough, you'll meet yourself