• Een vriendin van mij zeurt - ja, zeurt - steeds aan mijn kop of ze langs mag komen. Nou is de de laatste paar dagen dus gewoon hier geweest. En ik kan gewoon niet een SMS beantwoorden, of een telefoontje, of ze zit al te vragen wie dat is. Nou sorry, maar ik heb ook Privacy dingen. En het haar zeggen lost ook niks op want dan wordt ze toch maar boos en gaat ze zeiken. En ik wil altijd snel op afwezig/offline springen @ MSN omdat ik door dat helemaal geen zin heb om met haar te praten, alleen daar door. ;x Ik wordt daar echt chagrijnig van. En laatst waren we bij mijn nieuwe huis vond ze het raar dat er niks voor het raam hing van de badkamer. Ja, logisch! Alles moet nog worden ingericht. O man, ik ben nu gewoon chagrijnig door haar! ;x Edit; Ik durf gewoon geen nee meer tegen haar te zeggen als ze vraagt of ze langs mag komen..


    Moest het ff kwijt. ;x

    [ bericht aangepast op 22 okt 2010 - 18:15 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hmm gewoon haar negeren blokeren op msn, en gewoon niet opnemen als ze beld ofzow.. Bedoel het goed hoor.. Tjah of anders haar flink de waarheid vertellen!..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    blokkeer haar op msn ? ;$ en probeer gewoon een keer nee te zeggen, als ze echt een goede vriendin vind ze dat niet erg.. nouja ik weet ook niet echt wat je in zo'n situati moet doen. ;$


    Life is a beautiful struggle

    Neem een goed gesprek, het is en blijft je vriendin of niet?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Je moet juist wél nee zeggen. Spreek een keer met iemand anders af of zeg dat je beloofd had aan je moeder om vandaag álleen aan je huiswerk te werken of mee te helpen aan het huis inrichten en dat je daar liever geen hulp bij hoeft, bijvoorbeeld. Of zeg dat je even geen zin hebt in mensen om je heen, dat je moe of ziekjes bent, bijvoorbeeld. Ik wil ook wel voorzichtig met haar gaan praten als je het zelf niet durft?


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb ook wel eens geen zin om iets te gaan doen met een vriendin ofzo, dan zeg ik gewoon dat ik niet kan (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Poseidon schreef:
    Je moet juist wél nee zeggen. Spreek een keer met iemand anders af of zeg dat je beloofd had aan je moeder om vandaag álleen aan je huiswerk te werken of mee te helpen aan het huis inrichten en dat je daar liever geen hulp bij hoeft, bijvoorbeeld. Of zeg dat je even geen zin hebt in mensen om je heen, dat je moe of ziekjes bent, bijvoorbeeld. Ik wil ook wel voorzichtig met haar gaan praten als je het zelf niet durft?


    Ze vraagt het nou dus weer. En ik ben inderdaad moe, maar als ik dat ga zeggen gaat ze weer dom lopen denken. Man, soms kan ze me de pot op.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Spero schreef:
    Ik heb ook wel eens geen zin om iets te gaan doen met een vriendin ofzo, dan zeg ik gewoon dat ik niet kan (krul)


    Ik zei net tegen haar via MSN dat ik vandaag pas weer aan het werk ben gegaan - was ziek, - en dat ik nog tvd en percy jackson moet afkijken. En dan zei gelijk weer dringerig; 'dan kijk ik toch mee.'


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Emirates schreef:
    (...)

    Ze vraagt het nou dus weer. En ik ben inderdaad moe, maar als ik dat ga zeggen gaat ze weer dom lopen denken. Man, soms kan ze me de pot op.

    Zeker dat ik niet met haar moet gaan praten? Ik zal normaal en respectvol doen, ofcourse. Je zegt 't maar. (krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Zeker dat ik niet met haar moet gaan praten? Ik zal normaal en respectvol doen, ofcourse. Je zegt 't maar. (krul)


    Dat hoeft niet meer, hahah. Msn heeft zich opeens afgemeld, want ben ik msn dankbaar nou! :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Vet vervelend!
    Als ze weer vraagt of ze langs mag komen, zeg dan dat je ook wel eens wat anders wilt doen / of dat je al andere plannen had (maar dan wil zij natuurlijk weer weten wat je gaat doen --')
    Ik zou het misschien ook niet durven te zeggen, maar het zou wel het beste zijn...


    You are beautiful, you are love.

    Edit MSN melde zich af net, dus ik ging weer op offline, was ik opeens weer online. o.o Dus zei zo: "Nou, weet je al?" Jonge. Dat kan je ook normaal zeggen ofwel!? Dus ik heb dus gezegd: "Kom maar een andere keer langs." "Jo." was haar antwoord. Nou, nu is ze dus weer boos. -scheldwoord kind- bah. Nu is mijn dag gewoon weer verpest! (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gewoon nee zeggen, ze moet het maar snappen.


    None but ourselves can free our minds.

    Emirates schreef:
    Edit MSN melde zich af net, dus ik ging weer op offline, was ik opeens weer online. o.o Dus zei zo: "Nou, weet je al?" Jonge. Dat kan je ook normaal zeggen ofwel!? Dus ik heb dus gezegd: "Kom maar een andere keer langs." "Jo." was haar antwoord. Nou, nu is ze dus weer boos. -scheldwoord kind- bah. Nu is mijn dag gewoon weer verpest! (cat)

    Laat je dag niet verpesten door haar. Je moet haar zeggen dat je ook soms even rust nodig hebt, dat is menselijk. En al zeg je het in een offline bericht, ze mag boos worden hoe veel ze wil maar dan weet ze ook wel hoe het zit en dat je niet altijd mensen om je heen hoeft te hebben.


    your eyes are like stars in the night.

    Emirates schreef:
    Edit MSN melde zich af net, dus ik ging weer op offline, was ik opeens weer online. o.o Dus zei zo: "Nou, weet je al?" Jonge. Dat kan je ook normaal zeggen ofwel!? Dus ik heb dus gezegd: "Kom maar een andere keer langs." "Jo." was haar antwoord. Nou, nu is ze dus weer boos. -scheldwoord kind- bah. Nu is mijn dag gewoon weer verpest! (cat)

    dat bedoel ik nou, als ze een echt goede vriendin was zou ze niet boos worden als je nee zei. ;$


    Life is a beautiful struggle

    Poseidon schreef:
    (...)
    Laat je dag niet verpesten door haar. Je moet haar zeggen dat je ook soms even rust nodig hebt, dat is menselijk. En al zeg je het in een offline bericht, ze mag boos worden hoe veel ze wil maar dan weet ze ook wel hoe het zit en dat je niet altijd mensen om je heen hoeft te hebben.


    Ze praat nu toch niet meer, dus mij boeit het niet meer wat ze denkt. - Chagrijnig - Buh.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus