• jajaja vandaag is de laatste dag dat ik op quizlet zit. (krul) want ik ga morgen vroeg -serieus echt vroeg. ;x- op vakantie naar Zweden, n kom volgende week pas weer terug, maar daar hebben we geen internet hebben, en ik dus niet op Quizlet kan. ;( ja ik weet het jullie gaan nu zeuren met : waarom moet je daar nou weer een topic van maken ?
    antwoord : omdat ik geen zin heb om naar iedereen die ik aardig vind te sturen dat ik weg ga, en de meeste waar ik wel veel mee praat zitten op Het forum.
    noujaaa Byebyee. (krul)(krul)


    Life is a beautiful struggle

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Het was er vandaag -5°.^^

    ja maar daar is de kou anders toch. ;$ tenminste dat zegt mijn mama. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    O! Ik snap wat er in de titel staat 'Tot over ongeveer een week.' Goed hè (cat) Moar! Heel veel plezier, en ik vind het echt super gaaf!

    [ bericht aangepast op 22 okt 2010 - 20:03 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cake schreef:
    oeh Zweden leuk!
    mag ik mee(A)

    als er nog plek was mog het wel maar mijn bf, en tegelijkertijd ook de bf van mijn neef gaat waarschijnlijk al mee. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    |Ik heb medelijden met jouw

    Een week geen internet?

    Veel succes...;)


    "You think you know me, but you don't"

    nu is het dus echt de laatste minuut dat ik nog op de computer zit, doeidoeidoeidoei. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Spero schreef:
    Een week zonder internet D:
    Maar in ieder geval heel veel plezier :9~


    Hope goes lost but never dies.

    GAYBUDDY schreef:
    nu is het dus echt de laatste minuut dat ik nog op de computer zit, doeidoeidoeidoei. (krul)

    nee toch niet dat loog ik - i'm a liar - no just kidding, ik ga zometeen weg. (krul) hihi ;$


    Life is a beautiful struggle

    nee het is niet echt koud, het sneeuwt wel, dus nu kan ik lekker wel snowboarden. :Y)

    Ik val altijd met snowboarden :x


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    GAYBUDDY schreef:
    (...)
    ja maar daar is de kou anders toch. ;$ tenminste dat zegt mijn mama. :Y)


    Ja, in Nederland ligt de gevoelstemperatuur veel lager. Als het min 5 is, voelt het als min 10, terwijl dat in Zweden niet zo is.


    Your make-up is terrible

    Ik ben ook in Zweden geweest, in de zomervakantie.
    Keigaaf :'D

    Maar, Veel plezier :P


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind