• Ja, like de titel al zegt, ik wil enkele dingen van jullie weten.
    Ik heb namenlijk al twee topics gepost met 'artikels' die ik haal uit de site 'she.be'. Ik vind die site echt heel interessant, en ik vind de weetjes die je er vind leuk voor hier op Q.

    Nu wil ik van jullie weten;
    - Wat zouden jullie ervan vinden dat ik meerdere van dat soort topics maak? (Vb 1, Vb 2.)
    - Wat vinden jullie van dat soort weetjes?
    - & zou ik -als ik het doe- net zoals de VWJV-topics een vaste titel gebruiken? (Daarmee bedoel ik; telkens bij dat soort topics dezelfde titel zodat je weet dat het een she-artikel is.)

    Please, geef je mening. (:
    - & oja, even onder ons; Ga u niet mijn idee afpikken. (cat)-


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Eh, ik vind het persoonlijk onzinnig want ik heb er niks aan en vind het ook niet echt boeiend. Dus om hier nou een standaard topic van te maken, nee.


    your eyes are like stars in the night.

    -kuch-


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Poseidon schreef:
    Eh, ik vind het persoonlijk onzinnig want ik heb er niks aan en vind het ook niet echt boeiend. Dus om hier nou een standaard topic van te maken, nee.


    Je bent nogal aanvallend bezig. Misschien vinden andere mensen het leuk en jij niet. Omdat jij het nou niet leuk vind betekent niet dat ze er geen topic over zal maken.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Kun je niet beter een topic maken
    en in het hoofdbericht verschillende weetjes zetten?


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Floooor schreef:
    Kun je niet beter een topic maken
    en in het hoofdbericht verschillende weetjes zetten?

    Héh? Wat? Hoofdbericht? ;s I don't get it ;d

    [ bericht aangepast op 22 okt 2010 - 17:41 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ability schreef:
    (...)
    Héh? Wat? Hoofdbericht? ;s I don't get it ;d

    Ze bedoelt één topic dat er zegmaar zo uit ziet:
    Ability weetjes!
    -Vrouwen die geen plat schoeisel in hun handtas willen meesleuren tijdens een nachtje uit, kunnen nu in 4 verschillende clubs in Duitsland terecht voor een paar ballerina's uit de automaat. De schoenen zijn verkrijgbaar in goud, zilver, zwart en paars. Lees verder..
    -Oh my gosh.. Er bestaat een site waar je anoniem iemand kunt melden dat iemand stinkt! Whahaha. Lees dit. Komop man, die mensen nemen dat serieus! Oke, misschien is het wel handig. (':
    & click voor de smell-well site

    -Ik zou dat wel leuk vinden, hoe meer nieuwe topics, hoe beter.
    -Ehm...Ze zijn leuk om te weten, maar meer ook niet (:
    -Dat zou je kunnen doen, ja.


    effort never betrays you

    ShinObsessed schreef:
    (...)

    Ja, dat kan.. Maar het probleem is dat de weetjes op de site niet blijven binnenstromen & dat ik graag meerdere topics maak. (nerd)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Hm, ik zou het wel grappig vinden om zoiets te weten, maar meer ook niet. Dus na een paar van die weetjes haak ik al af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Poseidon schreef:
    Eh, ik vind het persoonlijk onzinnig want ik heb er niks aan en vind het ook niet echt boeiend. Dus om hier nou een standaard topic van te maken, nee.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ik zou ze wel lezen, want ze zijn grappig. (cat)
    & Ja, dat zou ik wel doen. =3

    [ bericht aangepast op 22 okt 2010 - 17:53 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Ik persoonlijk vind het wel leuk om te lezen maar om er een standaard topic van te maken niet.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ShinObsessed schreef:
    (...)
    Dan zou er beter een officieel worden gemaakt, anders wordt het nogal onoverzichtelijk ... (':


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    (...)Dan zou er beter een officieel worden gemaakt, anders wordt het nogal onoverzichtelijk ... (':

    Tfoe en Olifant moet zich weer met mij bemoeien! Grapje liever Oli

    Poseidon schreef:
    Eh, ik vind het persoonlijk onzinnig want ik heb er niks aan en vind het ook niet echt boeiend. Dus om hier nou een standaard topic van te maken, nee.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.