• Ja, daar wordt soms best wel agressief van(niet dat ik ze ga slaan hoor). Want dan denk ik van, hoe weet je nou dat er een god is, als je hem nooit hebt gezien ofzo want dr is nooit bewezen dat ie bestaat? Ik zeg niet dat ik zeker weet dat die niet bestaat. Maar ik wordt sacherijnig van mensen die zeggen van ja ik weet 100% zeker dat ie wel bestaat (of juist niet). Dan denk ik echt van; heb je m gezien dan? nee.

    Maargoed. Ik vind het dus best wel slecht van mezelf dat ik daar pissig van word. Want je moet toch iedereen accepteren en in ze waarde laten enzo. Dus ik vroeg me af of dr meer mensen zijn die dit hebben?

    Edit; het is niet alsof ik echt boos tegen die mensen word hoor. Het is gewoon in me hoofd, zeg maar.;p

    Ik geloof wel, maar ik schreeuw niet tegen iedereen dat God (voor mij) wel bestaat. Ik dring mijn geloof aan niemand op.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik word er soms best gek van, dat die mensen zó overtuigd zijn dat God bestaat. Terwijl ze geen foto ofzo met hem hebben.
    Maar, aan de andere kant laat ik ze gewoon. Zolang ze mij, of mijn dierbaren, maar niets doen moeten ze het állemaal zelf weten.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    OHMYANDY schreef:
    Ik geloof wel, maar ik schreeuw niet tegen iedereen dat God (voor mij) wel bestaat. Ik dring mijn geloof aan niemand op.

    Ik ook niet. Na ongeveer een half jaar dat we mekaar kenden zei ik tegen m'n vriendin dat ik thuis moest zijn om te gaan bidden en toen was het: Wow wtf, geloof jij? Ik scheld en vloek met alles wat los en vast zit.

    Maar goed, ik dring het verder ook niet op ofzo. Maar die 'bestaat god wel of niet' discussies zijn onzin en leiden nergens toe. Mijn advies: doe er niet aan mee en start ze niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    weet je,,ik ben zelf niet gelovig,maar meestal is het voor die mensen een geruststelling als er een God is, of kunnen ze zich niet voorstellen dat die er niet zou zijn. Dat het op een bepaald moment gewoon stopt.
    Het feit is,,we zullen het nooit weten,en iedereen moet maar geloven waar die zicht het best bij voelt. Ik heb daar absoluut geen problemen mee (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind het onbegrijpelijk dat ze in iets kunnen geloven dat ze nog nooit hebben gezien maar naar hun zeggen ongeloof machtig is, maar ik heb er wel bewondering voor dat ze dat kunnen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.