• Ja, daar wordt soms best wel agressief van(niet dat ik ze ga slaan hoor). Want dan denk ik van, hoe weet je nou dat er een god is, als je hem nooit hebt gezien ofzo want dr is nooit bewezen dat ie bestaat? Ik zeg niet dat ik zeker weet dat die niet bestaat. Maar ik wordt sacherijnig van mensen die zeggen van ja ik weet 100% zeker dat ie wel bestaat (of juist niet). Dan denk ik echt van; heb je m gezien dan? nee.

    Maargoed. Ik vind het dus best wel slecht van mezelf dat ik daar pissig van word. Want je moet toch iedereen accepteren en in ze waarde laten enzo. Dus ik vroeg me af of dr meer mensen zijn die dit hebben?

    Edit; het is niet alsof ik echt boos tegen die mensen word hoor. Het is gewoon in me hoofd, zeg maar.;p

    Dat is inderdaad vervelend. Iedereen mag geloven wat hij maar wil, dat mag in Nederland, al geloof jij in gele aliens met blauwe stippen (raar voorbeeld, maar dan nog moeten mensen dat accepteren) Ik ben niet gelovig, maar ik heb niks tegen geloven.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als men zijn geloof aan mij opdringt kan ik er niet tegen,maar als iemand zegt dat God of Odin of iets anders bestaat heb ik er geen problemen mee.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik geloof niet, zal ik nooit doen etc.
    Ik kan er niet tegen als mensen zeggen dat je moet geloven om gelukkig te worden. Dat mensen zeggen dat ze door hun geloof sterker zijn geworden, oke maar dan moeten ze niet zeggen dat ik dat ook moet doen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik geloof zelf, maar ik zeg nooit dat ik echt zeker ben dat God bestaat. Daarom is het ook een geloof. Je gelooft erin of niet. Ik begrijp wel dat je je soms eraan kunt irriteren. Ik irriteer me soms ook aan mensen die zeggen:'God is nep, Jezus bestaat niet' en al die dingen.

    Tja, ze moeten toch een reden hebben voor dit alles? Ze zoeken naar betekenissen van die wonderen, van ongeluk, van geluk, enzovoort.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Het geeft soms een rust (denk ik).
    Dat je iets te vertellen tegen iemand en dat je weet dat hij bestaat.
    En het heet ''geloof''.
    Dus je moet het ook echt geloven.

    (my opinion..)


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Ik heb er niet zoveel tegen.
    Zolang ze maar niet té gaan doen.
    Zo mocht mn vriendin vorig jaar niet met de actiefweek naar engeland.
    vanwege haar geloof.
    Dat vind ik echt onzin.
    Netzoals dat uithuwelijk gedoe.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik zelf geloof wel in een god, maar ik ben niet 100% zeker dat hij er echt is. Sommige mensen kunnen misschien een bovennatuurlijke ervaring ofzo hebben gehad, waardoor ze zeker denken te weten dat er een god bestaat.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vind het echt onnozel als ze zeggen 'Je hebt geen bewijs dat hij niet bestaat.' Want, komop nou, er is toch ook helemaal geen bewijs dat hij wél bestaat? Die mensen geloven in god, omdat ze zouden wíllen dat hij bestaat. Dat vind ík. :x [Gelovigen, val me nu niet aan. (':]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2010 - 17:29 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Oke.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik laat ze lekker geloven wat ze willen.


    -

    Ze geloven maar in wat ze willen geloven.
    Ik heb daar weinig problemen mee, maar ik ga er zeker niet in mee.(krul)


    effort never betrays you

    Ik hou me daar helemaal niet mee bezig.
    Maar laat me iets zeggen; Jij hebt nog nooit God gezien, gevoelt, geroken, gehoord, etc. Ik kan net zo goed zeggen dat mijn broer geen hersenen heeft. Want die heb ik ook nog nooit gezien, gehoord, gevoelt ofzoverder. Ik bedoel het niet lullig hoor. :'D Ik zeg het alleen maar. Wie weet is er wèl een God. Ik weet het niet.


    All this dampness is damp.

    Accepteer dat ze dat denken oookal ben je het er niet mee eens wat je ook zegt ze trekken zich er tog niets van aan dat is gewoon hun geloof


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Het boeit me niets was mensen geloven. Maar ze moeten hun geloof niet bij me opdringen. Daar raak altijd geirriteerd door.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.