• Echt, ik zoek een personage voor een verhaal, en dan zie je mooie foto's van meisjes, en dan kijk je bij hun galerij en dan zijn ze allemaal emo :'D En geloof me, hun zijn awesome maar als ik geen personage kan vinden word ik depri van die emo's en scenequeens met vierduizend make-uplagen en drie paar fakewimpers op. Heeft iemand soms ook zoiets, dat je een heel mooi meisje ziet dat ook nog eens past bij je verhaal/personage in je gedachten en dat het dan een emo meisje of een scenequeen blijkt te zijn, en je die helemaal niet kan gebruiken? :'D
    ik ben erg.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Huh, ik snap het niet? Dan zoek je toch gewoon een andere foto van een niet emo/scene meisje?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heatherfield schreef:
    Huh, ik snap het niet? Dan zoek je toch gewoon een andere foto van een niet emo/scene meisje?
    Ja weet ik maar ik ben ontzettend kieskeurig op dat gebied. En als ik dan kijk op Deviantart en bijvoorbeeld zoek op een bepaald woord, dan heeft bijvoorbeeld een meisje een hele mooie foto en dan denk ik; ‘awesome!’ En als ik dan bij de rest van haar foto's ga kijken, dan zie ik dat ze alleen maar van die typische foto's heeft :'D En die kan ik nu echt niet gebruiken haha. En dat gaat dan meestal zo.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Oh, ik ken het, en ik irriteer me er best aan (': Maar gelukkig staat DeviantART vol met mooie mensen.


    You move me ......... Kurt

    TheDawson schreef:
    Oh, ik ken het, en ik irriteer me er best aan (': Maar gelukkig staat DeviantART vol met mooie mensen.

    Haha ja idd 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.