• Ik had gisteren de laatste 2 uur gym en ik voelde me al de hele dag vet beroerd omdat ik half dood ging door de hoofdpijn. Maar ik wou toch per se naar gym, want wij hebben 80% aanwezigheidsplicht en we hebben maar iets van 10 lessen in het jaar, waarvan ik er sowieso al één gemist heb. En ik zal er vast ook wel eens een keer echt niet kunnen zijn.

    Dus ik kom daar aan, zeg tegen die man van: 'Ja meneer ik heb echt heel erg hoofdpijn, dus ik weet niet wat we gaan doen, maar ik doe rustig aan.'
    Gingen we fucking touwtjespringen. Dreun dreun dreun aan je hoofd. Ik sprong 5 keer, toen begon alles te draaien en ik werd vet misselijk. Dus ik ging aan de kant zitten bij de mensen die 'geen zin hadden om te touwtjespringen' begint hij helemaal tegen mij te zeiken dat ik maar mee moest doen, etc. En tegen die mensen die er gewoon geen zin in hadden zei hij niks persoonlijks. Naaier ;__;

    Daarna gingen we nog mathandbal doen, waar ik per se aan mee moest doen en ik dacht echt dat ik flauw ging vallen ofzo. Wat is dat voor mishandelaar die je dan gewoon mee laat doen D:

    Great, en nu ben ik ziek.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou serieus gewoon weglopen uit zijn les :'D Bij zoiets denk ik dan ‘fuck aanwezigheidsplicht’


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    theBronx schreef:
    Ik zou serieus gewoon weglopen uit zijn les :'D Bij zoiets denk ik dan ‘fuck aanwezigheidsplicht’

    Anders moet ik én het dubbel inhalen bij een andere klas, én 4 lessen voor andere klassen voorbereiden. Not an option :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heatherfield schreef:
    (...)
    Anders moet ik én het dubbel inhalen bij een andere klas, én 4 lessen voor andere klassen voorbereiden. Not an option :'D

    Oh damn haha. Dan stuur ik mijn moeder wel even erop als dat zo bij mij zou gaan :V


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Wtf, maar 10 lessen? Hoe komt dat dan o.o
    Wij hebben niet iets van zoveel % aanwezigheidsplicht, je moet bij ons altijd komen behalve als je ziek bent, of naar de tandarts, etc. Maar dan hebben we het weer over het spijbel-systeem (nerd).

    Nja ik kan wel begrijpen dat touwtjespringen nou niet echt een favoriete bezigheid is als je hoofdpijn hebt <3

    DaKrulliCode schreef:
    Wtf, maar 10 lessen? Hoe komt dat dan o.o
    Wij hebben niet iets van zoveel % aanwezigheidsplicht, je moet bij ons altijd komen behalve als je ziek bent, of naar de tandarts, etc. Maar dan hebben we het weer over het spijbel-systeem (nerd).

    Nja ik kan wel begrijpen dat touwtjespringen nou niet echt een favoriete bezigheid is als je hoofdpijn hebt <3

    Bij ons heb je in het examenjaar maar tot januari gym ofzo, en die vent is er ook nog eens een heleboel dagen niet omdat hij ook allemaal sportdagen moet organiseren voor de hele school :'D
    Het systeem geldt dan ook alleen in je eindexamenjaar, vorig jaar was ik er nooit en daar werd nooit wat van gezegd XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    wow maar 10 lessen missen Ö bij ons mag je max. 100 uur missen van de 1040 uur of zo (het was toch 1040 uur die je verplicht van de regiring moest maken:8)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    PURExANGEL schreef:
    wow maar 10 lessen missen Ö bij ons mag je max. 100 uur missen van de 1040 uur of zo (het was toch 1040 uur die je verplicht van de regiring moest maken:8)

    Nee, ik heb 10 gymlessen waarvan ik er 2 mag missen XD Die 80% aanwezigheidsplicht geldt alleen voor gym.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wij ook, we mogen maar 2 lessen missen. En dan hebben we elke keer een blokuur, dus vier lessen iig.
    En dan hebben wij het hele jaar door gym.

    Maar, wat n'hufter!
    Beterschap (A)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Bij ons moet je ook halfdood zijn vooraleer je aan de kant mag gaan zitten. -.-


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    O god dat hebben wij ook, wij hebben in totaal 12 blokuren van gym, en daarvan mag je 1 blokuur missen. Mis je meer dan moet je het inhalen dor een of andere opdracht te maken. Maar wat een wreede gym leraar heb jij zeg! Mijn vinger is gekneusd en wij gingen badmintonnen, dus na een paar potjes deed mijn vinger gewoon echt veel pijn en toen mocht ik stoppen.

    Iig beterschap!(flower)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.