• Ik heb 2 beste vriendinnen D en M. En die 2 zijn allebei op T, maar D heeft met T omdat M ze gekoppeld heeft. En toen later kwam ze naar mij dat ze verliefd was T. Wij samen (P en M) vinden dat D ook helemaal niets met T doet. Ze hebben nu al 3 weken en ze doen geen flikker. Alleen T geeft D wel eens een kusje op haar mond of zoo, maar soms trek D ook gewoon haar hoofd weg. En M heeft er veel verdriet van, want D praat in wat voor dan gesprek over T en daar wordt ik echt kots vervelend van. T staat ook vaak bij ons in de pauze en we kunnen wel goed opschieten en als hij dan alleen met mij en M is doet hij veel meer zich zelf al samen met D.

    Ik weet het een heel ingewikkeld verhaal maar zouden jullie mij kunnen helpen, ik zit er namelijk best wel mee.


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Als ze niks doen gaat het waarschijnlijk vanzelf wel uit. Een relatie moet spannend blijven. En wat rot voor M zeg! Ik zou gewoon even afwachten en kijken hoe het loopt. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Als ze niks doen gaat het waarschijnlijk vanzelf wel uit. Een relatie moet spannend blijven. En wat rot voor M zeg! Ik zou gewoon even afwachten en kijken hoe het loopt. ;)


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind het raar dat M, D en T heeft gekoppeld als ze zelf op T valt, maargoed. Ik zou je er niet teveel mee bemoeien, het gaat vanzelf wel uit.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik ben het eens met nerveus en Strobelight.
    Als er niets verandert of de situatie wordt erger moet je misschien eens met z'n allen rustig gaan praten, en kijken of je er dan uit komt ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als hun relatie echt zo is zoals jij het beschrijft, gaat 't vanzelf wel uit en dan moet M haar kans maar grijpen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.