• Op mijn school is een jongen, en hij loopt mij en mijn vriendin echt altijd achterna. Een voorbeeld: met wiskunde zaten mijn vriendin en ik vooraan en toen ging die jongen zomaar tegen ons praten. Dat was op zich nog niet zo erg, maar alle volgende lessen liep hij achter ons aan en na handvaardigheid (ik zit in een gemengde klas dus sommigen hebben twee uur ha en ik en een paar anderen maar één) rende die jongen helemaal achter mij aan om nog even met mij te praten enzo, en na schooltijd ging hij ook zomaar naast mij fietsen toen ik naar huis liep.
    Het is niet zo dat ik hem niet aardig vind ofzo, maar ik irriteer me er gewoon dood aan dat hij geen vrienden in de klas heeft. Dit gaat nu al twee weken lang zo. Wat moet ik doen?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wat een zielig mens. :x Maak hem duidenlijk dat je dat gedrag beu bent!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ooooh dat ken ik. Dat is zo vervelend!


    Life is hard and then we die

    Ik denk dattie je leuk vind. :X

    Gewoon duidelijk maken dat je hem niet 24-7 achter je wilt hebben...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik zou hem even duidelijk maken dat je het lastig vindt en dat hij er mee op moet houden, maar ik zou wel aardig blijven, uiteindelijk probeert hij ook maar gewoon vrienden te maken.(krul)


    effort never betrays you

    volgens mij vind hij je leuk,
    maar als je u echt ergert aan zijn gedrag zou ik het hem toch zeggen, het er gewoon eens in een gesprek over hebben maar hem niet afbreken ...


    Life is a bitch, but make sure that bitch is beautiful

    Ik zal het proberen, en ik hoop dat hij me met rust laat! Ook vandaag was hij ons weer achterna aan het lopen, ik had echt zoiets van: probeer ook eens contact met anderen te maken en niet alleen maar met ons.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    OMG daar heb ik ook last van_O_!!! allen zit ik bij hem in het groepje met wiskunde (ik erger me dood!!!) en dan doet tie raar.(hij is gewoon raar) en hij heeft maar 1 vriend in de klas. (waar ik me dus ook dood aan erger) . en als ik met me vriendin in de aula of buiten zit komt tie als een hondje achter me aan. (daar erger ik me dus helemaal dood aan!!!!!!!) maar sinds ik super arrogant tegen hem doe is het iets minder geworden (helaas zooooo weinig *snik*)ik heb tegen hem zooooooooo vaak gezecht wat ik van hem vindt en hij blijft door gaan:S. dus ik denk dat als je gaat zeggen wat je van hem vindt nog door gaat! (dat is bij mij zoo :'( ......)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    hmm... zeg hem dat je het niet zo leuk vind,maar wees toch ook lief.
    Het is duidelijk dat die gast of (wanhopig)vrienden wilt maken of jou heel leuk vindt :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    hmm... zeg hem dat je het niet zo leuk vind,maar wees toch ook lief.
    Het is duidelijk dat die gast of (wanhopig)vrienden wilt maken of jou heel leuk vindt :Y)


    als je lief bent blijf tie achter je aan lopen geloof me ik heb precies het zelfde probleemxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Warfarer schreef:
    Ik denk dattie je leuk vind. :X

    Gewoon duidelijk maken dat je hem niet 24-7 achter je wilt hebben...


    You try so hard not trying to try so hard.