• Jaja, u hoort het goed! Op school ben ik van de trap af gedondert. Ik loop in de drukte mee naar beneden. Ondertussen kijk in in mijn agende waar ik moet zijn. Niets vermoedend loop ik naar beneden en denk dat de trap al is geeindigt...
    Dus niet!
    Ik stap en heb niet door dat ik nog 2 tredes moest en BAM! daar lag ik! Met mijn agenda zittent op de grond en bijna plat gaan van het lachen. Uitgelachen door de laatste jaars een een 4 HAVO heeft me toen geholpen en moesten we ook precies de zelfde kant op en hebben we nog ff lope praten xd

    Naja ff iets anders. Ik hoorde vandaag zo'n meisje nog opscheppen dat ze zooooo mooi kon tekenen 'Ja en weet je! Je moet echt die HB potloden eens proberen! Die zijn geweldig! Die potloden voor school zijn allenmaal kut! Nee echt HB is goed! Je moet echt geen ander potlood nemen dan ben je noob!' ik trek dan weer mn bek open 'Nou zo'n "noob" als ik weet dan wel weer dat die schoolpotloden HB potloden zijn!' iedereen om haar heen had ook al door dat er niks van heel haar verhaal klopte en dat ze er echt geen verstand van had. Met n rood hoofd daarna doorlopen -Zij dus-. Echt zo lomp. -Plat-
    Nee de reden dat ik dat tegen haar zei, was omdat zij mijn vriendin altijd loopt te kutten, alleen weet zij niet dat ik bevriend ben met haar xd

    Hebben jullie dat ook wel eens dat iemand wanhopig stoer doet over iets waar ze niks van weten? Maar nog belangerijker, vallen jullie wel eens van de trap? -Anders voel ik me zo zielig dus zeg maar gewoon "Ja"-

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 20:29 ]

    Als je met zware schaduwen gaat werken zou ik geen HB gebruiken, eerder een 2B en als je dat snel uitveegt haarlak op pleuren, anders heb je van die vleken. But that's just me. Ik heb een tekening gemaakt met houtskool en daar kun je ook aardige donkere effecten in maken, hoewel dat haarlaktrucje echt wel aan te raden is -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha goedzo. Ik heb ook zo'n jongen in mijn klas die denkt alles te weten. Ik heb hem toen ook een keer geowned, precies zo'n situatie als jij. Alleen zat hij stoer te doen over hoe zijn knie ''uit de kom was gevallen.'' Maar een knie kan alleen ontwricht raken. (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hahaha geniale actie x'D

    En nee, sorry, ik ben wel een keer bíjna van de trap gevallen op school, maar dat was in een lege gang met alleen met beste vriendin naast me :'D


    ars moriendi

    Ik ben vier keer van de trap gevallen(3x in school, 1x in een museum met school). Zeer beschamend. XS

    Zo dom, iedereen weet toch dat schoolpotloden HB zijn... Dôh.
    Wij hebben ook zo iemand, die zat over Tokio Hotel te praten, en dacht dus dat ze Amerikaans waren. Dus die heb ik nog lekker voor gek gezet(want ze doet sowieso altijd heel opschepperig, zo irritant). :3


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik heb soms dat ik bijna val maar ben nog nooit op de trap gevallen. Met een matras naar beneden glijden deed ik vroeger anders heel vaak! (nerd)
    En ik vind 2B potloden het best, nah, hoe vettiger hoe prettiger wat potloden betreft, vind ik! :') Tekent gemakkelijker en dan kan je beter schaduwen maken!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Warfarer schreef:
    Ik ben vier keer van de trap gevallen(3x in school, 1x in een museum met school). Zeer beschamend. XS

    Zo dom, iedereen weet toch dat schoolpotloden HB zijn... Dôh.
    Wij hebben ook zo iemand, die zat over Tokio Hotel te praten, en dacht dus dat ze Amerikaans waren. Dus die heb ik nog lekker voor gek gezet(want ze doet sowieso altijd heel opschepperig, zo irritant). :3

    Thank god, nu heb ik iemand om mijn lot mee te delen! :Y)

    Ik viel laats van de trap, in het midden en hing toen aan de leuning met één arm en schaamde me dood en ik zeg vaak genoeg wat tegen mensen die mij irriteren :Y)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ja, ik ben een keer van de trap gevallen toen het sneeuwde, maar rond die periode viel iedereen wel eens, dus dat viel best wel mee?(krul)


    effort never betrays you