• Ik zoek dus een beetje een goede latop waar ik al mijn muziek op kwijt kan dus met veel geheugen maar ik wil niet dat die laptop super duur is. Dus het liefst rond de 200 á 400 euro.
    Ik moet echt even een goede hebben zodat mijn moeder straks niet met zo'n rot ding aankomt voor mijn verjaardag, want ze vind het niet nodig dat ik al mijn muziek erop wil hebben en ze beweert dat ik ook wel nummer aan mijn iPod kan toevoegen via iTunes zonder hem helemaal te sichroniseren. Maar ik vind een laptop waar al mijn muziek op kan wel nodig.
    Dus weet iemand een goede niet te dure laptop?
    x

    Dus gewoon 1 waar genoeg muziek op kan :Y)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 13:27 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik heb een laptop, hij was 300 euro en zoveel?
    hij heeft 500GB harde schijf.
    en een 15,6" scherm

    hij is van Emachines, hij was in de aanbieding bij Saturn, misschien moet je gewoon vaak van die krantjes door kijken?


    It ain't broke, so don't fix it.

    Acer's zijn niet aan te raden. Ik heb een packard bell van 450 euro, maar die heeft veel geheugen :)

    Solitude schreef:
    (...)

    Die van mij was zó snel dood.


    Wat heb je er dan wel niet allemaal mee gedaan? Die horen toch echt we 3-4 jaar mee te gaan.

    Ik heb een Compaq weetikveelwat, maar heb geen idee hoeveel geheugen erop zit en hoeveel hij kostte. Maar er kan aardig wat muziek op (:

    Enneh, volgens mij moet je je moeder uitleggen dat je iPod geen muziek opneemt als het niet via iTunes gaat :'D -en dat het ook geen nut heeft om na het synchroniseren de nummers van je pc te verwijderen, want als je je iPod dan weer synchroniseert staan de nummers er niet meer op :3- Maar dat wist je zelf vast ook wel ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb een hele snelle/goede laptop met 500GB opslag geheugen, 4GB werkgeheugen en een i5 processor. Maar die was wel 900 euro..

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 23:37 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Jullie verwarren me, bedoellen jullie met geheugen harde schijf grootte of RAM geheugen?

    Trouwens, als je je laptop alleen gaat gebruiken voor opslag, raad ik een gewone pc aan en dan een externe harde schijf van 1-2TB voor 60-100 euro.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 23:41 ]

    Elphaba schreef:
    Ik heb een Compaq weetikveelwat, maar heb geen idee hoeveel geheugen erop zit en hoeveel hij kostte. Maar er kan aardig wat muziek op (:

    Enneh, volgens mij moet je je moeder uitleggen dat je iPod geen muziek opneemt als het niet via iTunes gaat :'D -en dat het ook geen nut heeft om na het synchroniseren de nummers van je pc te verwijderen, want als je je iPod dan weer synchroniseert staan de nummers er niet meer op :3- Maar dat wist je zelf vast ook wel ^^

    Jaa maar mijn moeder gelooft me niet --'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Elphaba schreef:
    Ik heb een Compaq weetikveelwat, maar heb geen idee hoeveel geheugen erop zit en hoeveel hij kostte. Maar er kan aardig wat muziek op (:

    Enneh, volgens mij moet je je moeder uitleggen dat je iPod geen muziek opneemt als het niet via iTunes gaat :'D -en dat het ook geen nut heeft om na het synchroniseren de nummers van je pc te verwijderen, want als je je iPod dan weer synchroniseert staan de nummers er niet meer op :3- Maar dat wist je zelf vast ook wel ^^

    Idd.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    hmm. Er bestaat een site waarop je dat makkelijk kan zoeken.
    Uiteraard ben ik die site vergeten (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'