• Ik zoek dus een beetje een goede latop waar ik al mijn muziek op kwijt kan dus met veel geheugen maar ik wil niet dat die laptop super duur is. Dus het liefst rond de 200 á 400 euro.
    Ik moet echt even een goede hebben zodat mijn moeder straks niet met zo'n rot ding aankomt voor mijn verjaardag, want ze vind het niet nodig dat ik al mijn muziek erop wil hebben en ze beweert dat ik ook wel nummer aan mijn iPod kan toevoegen via iTunes zonder hem helemaal te sichroniseren. Maar ik vind een laptop waar al mijn muziek op kan wel nodig.
    Dus weet iemand een goede niet te dure laptop?
    x

    Dus gewoon 1 waar genoeg muziek op kan :Y)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 13:27 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Een Acer Aspire.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik denk dat je voor dat geld alleen een (goede) minilaptop kunt krijgen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYANDY schreef:
    Ik denk dat je voor dat geld alleen een (goede) minilaptop kunt krijgen.

    Minilaptop is ook goed ja die zijn wel chill maar ik heb er 't liefst 1 met veel geheugen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hm, misschien moet je kijken voor een wat eerdere versie van Dell Inspiron.


    Your make-up is terrible

    ATL schreef:
    (...)
    Minilaptop is ook goed ja die zijn wel chill maar ik heb er 't liefst 1 met veel geheugen.

    Ik ken iemand met een minilaptop met 200 GB geheugen, alleen ik weet het merk niet meer van die laptop. Volgens mij ook Acer Aspire, zoals ik hierboven al zei.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Goeie vraag.. Dat is een echte investering voor mij (':


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Milim schreef:
    Goeie vraag.. Dat is een echte investering voor mij (':

    Hahaha ik heb er echt 1 nodig. (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    (...)
    Hahaha ik heb er echt 1 nodig. (':

    Ik ook, want ik en mijn broer hebben allebei de hele tijd de pc nodig voor school.. (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Milim schreef:
    (...)
    Ik ook, want ik en mijn broer hebben allebei de hele tijd de pc nodig voor school.. (:

    Hahaha ja dan zou ik er ook maar 1 gaan zoeken!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    (...)
    Hahaha ja dan zou ik er ook maar 1 gaan zoeken!

    Ding is, mijn broer hééft een laptop, hij gebruikt hem alleen niet. En ik mag hem ook niet. Dus sparen, sparen, sparen (':


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    >goede laptop
    >200 á 300 euro

    Dat werkt niet.

    Met geheugen neem ik aan dat je Harde schijf grootte bedoelt, in de computer wereld, geheugen = RAM.

    http://tweakers.net/pricewatch/260956/acer-aspire-5741g-334g64mn.html#tab:info
    http://tweakers.net/pricewatch/260235/msi-cx620-222nl.html#tab:info

    Dat zijn nog redelijke laptops, 600-700 euro is goedkoop voor een laptop.

    Of je moet een netbook willen...

    Protip:
    Koop GEEN laptop met een Intel Videokaart, die dingen zijn sloom als de hell.

    Een goede laptop van 200 á 300 euro bestaat niet echt, tenzij je een netbook koopt (Dan zit er geen CD/DVD speler op). Dan heb je ong 160 GB schijf erin. Voor een betere zal je toch moeten sparen. Tenzij je een 2de hands neemt, maar daarmee moet je heel erg oppassen.
    Intel video maakt opzich niks uit, dat ligt er gewoon aan wat je allemaal met je laptop uitspookt, zoals virussen ect.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik heb een goede voor €600, en dat is goedkoop, geloof me.


    Life is hard and then we die

    Ik heb een Sony Vaio. En er staat echt heel veel muziek, films enzo op. Dus geheugen heeft hij genoeg. Alleen hij was rond de 600-700 euro. Maar je kunt een laptop kopen met iets minder geheugen en er dan zo'n harde schijf dinges aanleggen, en die er niet uithalen. Maar dat kun je beter in een computerwinkel vragen.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 12:00 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Turn schreef:
    Een Acer Aspire.


    Die van mij was zó snel dood.

    Naja ikzelf heb nu een Sony die me meer dan 1000 euro heeft gekost..