• ugh...ik heb dus net een tongpiercing gezet. zijn mijn ouders f*cking boos. mag ik niet meer naar walibi fright nights en moet ik mee naar een saai doprje in frankrijk waar amper leeftijds genootjes van mij wonen, zonder computer en tv >.<


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Misschien kun je er eventjes rustig met je ouders over praten? (: Misschien vinden ze het wel minder erg als ze weten dat jij je beter voelt met een tongpiercing, en dat je het echt niet kwaad bedoelde?

    Succes ermee!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    dat is echt stom je mag toch zelf kiezen wat je met je lichaam doet xD maarjahh mij wordt ook van alles verboden ik magniet dit ik mag niet dat ik lieg gwn:P geezz van mn ouders mag ik niet eens in de week computeren alleen in t weekend xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    pauvre : l

    Jaw misschien kon je een deal sluiten? maar daar is het nu te laat voor dus dat laten we achter ons, maak het er beste van daar.


    They fell in love, didn't they?

    ''In de puberteit gaan ouders vervelend doen.'' (A)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Parviainen schreef:
    tja, moest je het maar eerst vragen ;x


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vind eigenlijk dat dit je eigen domme schuld is. Je moet de gevolgen er maar van dragen i.p.v van je ouders te blame'n voor iets wat je zelf hebt uitgelokt. Sorry, maar ik kan écht geen begrip voor je situatie opbrengen, je hebt het zelf zo ver laten komen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik vind eigenlijk dat dit je eigen domme schuld is. Je moet de gevolgen er maar van dragen i.p.v van je ouders te blame'n voor iets wat je zelf hebt uitgelokt. Sorry, maar ik kan écht geen begrip voor je situatie opbrengen, je hebt het zelf zo ver laten komen.

    Ben het met je eens.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Parviainen schreef:
    tja, moest je het maar eerst vragen ;x


    Ja, dat komt er eigelijk wel van. Maar helpt je situatie niet echt. neem anders je gsm mee, kun je toch nog op het internet...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    hmm. jah,,kijk,zo'n dingen bespreek je altijd beter eerst. Zeker als je weet dat je ouders er tegen zijn. Ik vind het jammer voor je,maar eerlijk gezegd vind ik een straf wel op zn plaats.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Maar wisten je ouders wel dat je er een zou nemen? Anders heb je dat niet zo slim aangepakt. :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.