Naam; Sandra Michaela Santiago
Leeftijd; 22 jaar.
Karakter; Sandra is een aardig meisje. Ze heeft een klein hartje, en ze is erg vriendelijk tegenover andere mensen. Toch heeft ze soms haar gemene buien, maar die heeft iedereen wel, dus, dat zal wel normaal zijn. Sandra doet graag aan creatieve dingen, zoals tekenen, schilderen en muziek dingen. Ze speelt gitaar en piano.
Idee van verhaal; Voor Sandra leek het alsof alles kapot was en toch, terwijl er geen reden toe was, ze accepteerde het wel. Het leven vol pijn, leden en afzonderen was haar lot en wie was zij om wat te veranderen aan haar lot. Maar op een dag, leken dingen eindelijk op hun plaats te zijn gevallen, en in tegenstelling wat iedereen had verwacht, begon Sandra zich nog erger te voelen. Ellende is haar thuis, en geluk is ver uit haar leven verwijdert. Maar wat als het ware geluk haar lot was. Maar war als de verwezenlijking van het ware geluk betekende dat ze alles verkeerd deed. Soms kwam liefde van verkeerde kanten, in iets gevaarlijks en riskant, iets wat verboden was en zeldzaam. En soms kwam liefde in de vorm van een leraar.Een beschrijving van jou uiterlijk; Sandra heeft zwart haar tot ongeveer haar schouderbladeren. Ze heeft golven en donkerblauwe ogen. Ze is niet erg lang, eigenlijk eerder te kort en ze is ook niet dik, maar ook niet dun. Sandra draagt voorderest allemaal wel leuke kleding en ze draagt niet al te vaak hakken, want ze kan daar niet goed op lopen.
Bekende personen/onbekende personen; Bekende personen. Ik wil wel even lijsten wie allemaal hoor. Sure thing. Here it comes, met foto. Synyster Gates, Shimon Moore, Jacoby Shaddix, Zacky Vengeance. Doe de laatste anders maar niet, want dan word een heel lief meisje boos op mij. Heb je eigen suggesties, meld het mij maar, als ik word gekozen.
Welke kleuren moet het template hebben; Zwart/wit
Heb je een willekeurige foto als cover; Ehm, nee, ik heb al wel een titel trouwens. Maar goed.
Meer info wil ik wel melden als ik gekozen word.
Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.